Jimmy Pop Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-24 07:47):Hvorfor tar du ikke med Load?Det er det beste IMO I din opinion, ja. Men etter min mening så har Metallica sin musikk bare blitt dårligere og dårligere etter at Cliff Burton døde. "...And Justice for All" ble jo laget etter hans død, og Jason Newstedt erstattet han, men hvis du hører etter, så kan du høre det at de har redigert vekk bort i mot alt han spilte. Jason Newsted og Cliff Burton hadde to forskjellige holdninger. Cliff ville rocke. Det var det eneste. Jason vil bare trekke damer og tjene penger. Så musikken deres ble bare mindre og mindre rockete, og mer og mer Nickleback-stil. Tenker nå på Load og Reload. Black Album var siste album Jason Newsted ikke klarte å fucke opp stilen deres. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 REload er MYE dårligere en Load da. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ja, det er sant, men de to albummene til sammen kan ikke engang måle seg med noe av det som er laget før 1990.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hva med 3 Doors Down. Er glimrende rock. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-24 13:23):Hva med 3 Doors Down. Er glimrende rock. Alle bandmedlemene er homofile. Det er jo også de som hører på den slags musikk. De kaller seg musikere... Vel, ikke vet jeg. Men en ting er no sikkert og det er at de kun spiller for penger og er de største SELL-OUT-WANNABE-MUSIKERNE på jorden. (Etter Creed og Nickleback)! Folk som liker MUSIKK liker ikke 3 Doors Down! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg synes 3Doors down er rimelig bra jeg. Iallefall noe av det de har laget. De har laget endel ting som ikke er fult så bra ,men de ha 5-6 sanger som er gode. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Da holder jeg meg til The Doors heller. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Vet du hva det er musikken eg liker om de er homser eller noe annet negativ du finner på dem har ikke noe å bety. Musikken er bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-24 23:07):Vet du hva? Det er musikken eg liker. Om de er homser eller noe annet negativ du finner på dem har ikke noe å bety. Musikken er bra. Jeg tror det mangler noen punktummer og kommaer her Kjetil :wink: Men du har et poeng. Et viktig poeng. Hvis jeg for eksempel ikke like KoRn for at Davis går rund i kilt på kosertene sine og ikke bestemme meg for å ikke like koRn pga det så bør jeg skaffe meg et nytt liv. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-24 23:07):Vet du hva? Det er musikken eg liker. Om de er homser, eller noe annet negativ du finner på dem, har ikke noe å bety. Musikken er bra. Ja, hvis du synes det, har jeg ikke annet å gjøre enn å respektere det. Og det gjør jeg. Bare sa min mening om den stilen der. (Som også gjelder stilen til Creed, Nickleback og The Calling..) Men som B|Real sa, da finner jeg heller frem en gammel The Doors-cd... Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 MetallicA er de beste! Beste album etter min mening er: 1. Ride the lightning 2. Black Album 3. Master of puppets 4. Kill'em all Kill'em all er den eldste, og favoritten min er Metal Militia. Det er også morro og høre stemmen hans, så utrolig forskjellig! Jimmy Pop skrev at de har blitt dårligere og dårligere med tiden, men det går ann og se det på en annen måte. De har bare byttet stil. Jeg så et intervju med James Hetfield for en tid siden, og han sa at han foretrakk før i tiden, med avanserte soloer, og heavy riff, men de måtte skifte stil for og holde følge med tiden... Og det har de jo klart syntest jeg Albumene etter Black album er ikke like bra som før, men de er ikke dårlige. Jason tror jeg ikke spillte bare for damer, det var nok og ta litt i Jimmy, men jeg kan skjønne tankegangen din. Burton var best! PS. Noen som har hørt om det siste prosjektet til Metallica? De skal vist lage sanger med JaRule(tror det var riktig) og greier... Og da må jeg si at det går nedover... Edit: masse skriveleif _________________ Windows 95: 32 bit extensions and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: |Cipher| på 2002-10-25 10:57 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: |Cipher| på 2002-10-25 10:58 ] Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Vet ikke hva jeg skal si til all denne Metallica-love'n som dukker opp nå for tida.. Men hvis dere vil utvikle musikk-smaken videre så er det bare å sjekke ut black og death metallen. Thrash holder rett og slett ikke i lengden :wink: Vi får starte litt bløtt så tilogmed Metallica fans klarer henge med i svingene: Dimmu-Borgir Cradle of Filth Hypocrisy Soilwork Susperia Slik... går ikke ann å løpe rundt og digge Metallica uten å vite hvor fort det egentlig er ment å gå i svingene. Skal det på dø og liv nevnes en sang fra Metallica som er verdt tiden så må det være No Leaf Clover fra S&M. Resten av den plata er bare flau, høres ut som om de jobber mot orkesteret. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hehe, nei jeg er ikke bare Metallica ikke no annet... Blant de bedre er Extol fra norge og Sult(bandet til en kompis av meg) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: |Cipher| skrev (2002-10-25 10:51):MetallicA er de beste!Beste album etter min mening er:1. Ride the lightning2. Black Album3. Master of puppets4. Kill'em all Okey...? Her er en ting jeg ikke skjønner... Hvor har du gjort av "...And Justice for All"??? Er du klar over at det er det beste albumet de har spilt? Og hvis du hører på trommene, Lars Ulrich, så er det hans desidert beste gjennomførte album noensinne. Han har aldri vært bedre enn på det albumet... Jeg er enig i at Kill 'em all er tøft! Det var jo tross alt det første albumet de lagde der de hadde laget alle sangen selv. Og det jeg digger mest med de første albumene er selvfølgelig gitarsoloene til Kirk Hammet. Her viser han hvor utrolig dyktig han er. Han eier rocke-verden. Nei... soloer er ikke hva de en gang var. "En heavy sang uten gitar solo er ingen heavy sang" -Jimmy Pop, 2002 Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 11:05, skrev |Cipher|:Hehe, nei jeg er ikke bare Metallica ikke no annet... Blant de bedre er Extol fra norge og Sult(bandet til en kompis av meg) Jøssenammen da, en Metallica fan med smak også? Er enig med deg der, Extol er geniale. Deilig hvordan ryggmargen fryser til på tittelsangen på Undeceived plata. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Extol??? Hva er det? Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Er du klar over at det er det beste albumet de har spilt? Og hvis du hører på trommene, Lars Ulrich, så er det hans desidert beste gjennomførte album noensinne. Han har aldri vært bedre enn på det albumet... Ulrich har alltid vært en spøk av en trommis. Hvis du vil ha skikkelig talent så må du nok lete blant vår egen hærskare av fantastiske nordmenn. Frost fra Satyricon og Hellhammer fra Arcturus/Kovenant spretter opp i bakhodet. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-25 11:13, skrev Jimmy Pop:Extol??? Hva er det? Et blackmetall band (må det da vel gå ann å kalle det) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: Blodhemn skrev (2002-10-25 11:14):Ulrich har alltid vært en spøk av en trommis. Hvis du vil ha skikkelig talent så må du nok lete blant vår egen hærskare av fantastiske nordmenn. Frost fra Satyricon og Hellhammer fra Arcturus/Kovenant spretter opp i bakhodet. Ehh..?? Hva vet du om gode trommeslagere? Hvem er verdens beste trommis gjennom tidene? I din mening, og ikke noe Google-søking! Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Finner bare "best-drummer" kåringer fra kerrang-sveklinger med google alikevel.. Har allerede nevnt de trommisene jeg mener er best i verden gjennom tidene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg