Gå til innhold

Favorittband

en mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Billy Bob skrev (2002-10-12 15:49):

JA! SLIP KNOT ER MITT STØRSTE FAVORITTBAND PÅ JORD, INGEN ER SÅ BRA SÅ DE. INGEN ER SÅ MELODIØSE OG HAR SÅ FINE SANGER, INGEN HAR SÅ DYPE SANGER MED SÅ FIN TEKST, INGEN HAR ET SÅ FINT IMAGE OG INGEN LAGER SÅ FENGENDE SANGER SOM DEM!!!

Så du mener de ikke er melodiøse? Hørt Confessions?

Fine sanger? Definer fine sanger? Rolige med piano og rein gitar-lyd? Hvorfor skal de ha det? Vet ikke så mange "fine" sanger de Tool-folka som du liker har.

Fint image? Og med det mener du? Masker? Eller kjeledresser? Eller holdningen deres?

Fengende sanger? Har du hørt mange av sangene deres siden du kan si at ingen er fengende?

Lenke til kommentar

Rage Against the Machine

Tool

Muse

H.I.M

Turbonegro

Soundgarden

Rancid

Rammstein

System Of a Down

Iron Maiden

Satyricon

KoRn

Jokke

In Flames

Gatas Parlament

Public Enemy

Burzum

Canibal Corpse

CKY

Windir

The Soundtrack of our lives

Marduk

Dimmu Borgir

Dark Funeral

Kvist

FortyTwo

Cradle of Filth

Borknagar

Beatles

The Doors

Disturbed

Sepultura

Machine Head

Slipknot

Type O Negative

+++

Såklart ikke i noen bestemt rekkefølge. er helt sikker noe jeg har glemt. Jeg er nesten alt lyttende, metal er best da. ikke noe trance, tekno, elektronika etc... her i gården nei!!

Lenke til kommentar

Quote:

Kjetil Lura skrev (2002-10-16 12:43):

Har du hørt om "Muse" jimmy. Er ikke sikke om det skrives sånt. Cake og Tool er bra.

Hvis du ser på listen jeg skrev helt i begynnelsen er vel Muse på 4-5.plass... Jeg har to album av de, og de er ganske bra.

Quote:

B|Real skrev (2002-10-16 12:44):

Jupp.

Ønske jeg hadde mere Cake og Tool.

Ingen som orker å DCC'e eller uploade det på en liten ftp? *håpe*

Jeg har bare 128k ut, så det hadde vel tatt en evighet *kremt*retningslinjer*kremt*, men jeg kunne ha brent en cd og sendt den i posten, selv om dette minner om retningslinje-brudd... Gi meg adressen din, B|Real, så får du alt de har utgitt..

Og siden vi er så gode venner bryter jo ikke dette med norsk lov...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...