Ex1cO Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Skal ha meg en honda nsr som er svart lakket fra før ,og har røde detaljer. Det jeg har tenkt å gjøre er å lakkere alle detaljene grønne , og lakke felgene grønne også. :Er dette vanskelig , og hva må jeg gjøre? Hva koster dette? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du bør vel slipe vekk all klarlakken først ivertfall vil jeg tro, felgene bør helst pulverlakkeres da det lett blir riper. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du bør vel slipe vekk all klarlakken først ivertfall vil jeg tro, felgene bør helst pulverlakkeres da det lett blir riper. 6260043[/snapback] Som Patz sier, du må pusse vekk all gammel lakk. Du kan i allefall IKKE male grønt over rødt, det blir ikke pent. Lover deg. Hvis du ikke kan noe om å lakkere, vil jeg egentlig anbefale å la en lakkerer ta en kikk på sykkelen, og gi deg et prisanslag. Aner ikke hva en detalj- og felglakkering koster der du bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå