KariMarthe Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg har lagt inn noen avi. filer fra mitt Canon IXUS 500 digital fotokamera i Pinnacle Studio Plus 10. Jeg får lagt filene ned på tidslinjen, men når jeg spiller av kommer det kun lyd og ikke bilde. Det er stillbilde på filen som ligger på tidslinjen, men hvorfor kommer det da ikke som film i vinduet når jeg spiller av? Om noen kunne ha hjulpet meg hadde jeg vært evig takknemmelig! Endret 3. juni 2006 av KariMarthe Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det er ikke sikkert Pinnacle støtter MotionJPG, et format jeg antar filmene du har tatt med ditt digitale kamera er i. Lenke til kommentar
KariMarthe Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Ok. Er det mulig å forandre på det? Lenke til kommentar
manafest Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det er slik som kan skje med pinnacle noen ganger. Det kan hjelpe med att du tar visning i fullscreen og deretter tar den tilbake til orginal visnings modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå