McBallerBuck Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Heij, jeg har tenkt meg et kamera med rundt 4,5 mp.. Jeg har tenkt meg et lite ett og behøver ikke noe mye minne.. har sett litt på dette Ser dette greit ut, eller har dere noen andre gode forslag?? Takk på alle svar på forhånd.. Endret 3. juni 2006 av McBallerBuck Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg tror HP sine kameraer er helt greie nybegynner kameraer. Har ingen erfaring med advent da. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ville valgt et kjent merke fremfor ukjente merker, som f.eks Advent. Billige kamera yter gjerne meget dårlig så lenge det ikke er strålende solskinn, og fem megapixler på dette vil nok gi betraktelig dårligere oppløsning og bildekvalitet enn et 3 megapixelkamera i samme prisklasse fra en kjent produsent. Veldig mange fotoprodusenter har kamera i denne prisklassen. Nikon, Canon, Fuji osv... Velg heller en av de, fremfor produsenter som ikke har holdt så mye på med foto før. Eks: Nikon Coolpix L4 Canon Powershot A400-serien (A410, A430). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå