robinboy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei! Jeg har et isa kort som jeg gjerne skulle putta inn i en ny maskin. Finns det noe pci-isa adaptergreier? Eller finns det kanskje fortsatt et hovedkort med isa-port? ivan Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det selges nok lite HK med ISA kontakt, og en pci>isa har jeg aldri hørt om. Spørsmålet er vel hvilket kort som er så viktig å bruke, som ikke koster veldig lite som pci utgave? Lenke til kommentar
robinboy Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Det selges nok lite HK med ISA kontakt, og en pci>isa har jeg aldri hørt om. Spørsmålet er vel hvilket kort som er så viktig å bruke, som ikke koster veldig lite som pci utgave? 6237812[/snapback] hei! det er mamman min som bruker det på sykehuset for en eller annen slags måling på pasienter. Datamaskinen kortet sitter i begynner å bli ubrukelig, men undersøkelsen er fortsatt nyttig. jeg sa det kanskje fantes en dings som gjorde at man kan bruke et isa kort i et pci spor, men det er tydeligvis vanskeligere enn jeg trodde. takk for svar allikevel. i Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg vil anbefale å kjøpe et nyest mulig brukt hovedkort med ISA-spor. Dvs. hovedkort for f.eks Pentium III eller Athlon Slot A og bygge en PC rundt det oppsettet. Alternativt kan du spørre produsenten av ISA-kortet om det finnes en kompatibel utgave av kortet i PCI-format og prisen på dette. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det finnes fremdeles nye hovedkort med ISA på faktisk. Er et lite marked for det i serververdenen.. http://www.supermicro.com/products/motherb...E7210/P4SCA.cfm Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei!Jeg har et isa kort som jeg gjerne skulle putta inn i en ny maskin. 6237660[/snapback] Hva slags kort er det egentlig? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hei!det er mamman min som bruker det på sykehuset for en eller annen slags måling på pasienter. Datamaskinen kortet sitter i begynner å bli ubrukelig, men undersøkelsen er fortsatt nyttig. jeg sa det kanskje fantes en dings som gjorde at man kan bruke et isa kort i et pci spor, men det er tydeligvis vanskeligere enn jeg trodde. takk for svar allikevel. 6241295[/snapback] I såfall kan sikkert IT-avdelingen på sykehuset hjelpe mammanen din. Jeg kan ikke forstille meg at en maskin som driver på med målinger av pasienter skal fikses av sønnen til en som jobber på sykehus. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg kan ikke forstille meg at en maskin som driver på med målinger av pasienter skal fikses av sønnen til en som jobber på sykehus. 6241549[/snapback] Isåfall står det dårligere til i helse-Norge enn jeg trodde. :!: Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg kan ikke forstille meg at en maskin som driver på med målinger av pasienter skal fikses av sønnen til en som jobber på sykehus. 6241549[/snapback] Isåfall står det dårligere til i helse-Norge enn jeg trodde. :!: 6241560[/snapback] Hei, Overrasker mig ikke det minste ;-) Men burde ikke være sønnens job - nei! Kimmer Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 jeg er mer spent på hva slags kort det er, for det er bankers at det fins i pci. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå