Gå til innhold

hvodan bruke et isa-kort idag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det selges nok lite HK med ISA kontakt, og en pci>isa har jeg aldri hørt om. Spørsmålet er vel hvilket kort som er så viktig å bruke, som ikke koster veldig lite som pci utgave?

6237812[/snapback]

hei!

det er mamman min som bruker det på sykehuset for en eller annen slags måling på pasienter. Datamaskinen kortet sitter i begynner å bli ubrukelig, men undersøkelsen er fortsatt nyttig. jeg sa det kanskje fantes en dings som gjorde at man kan bruke et isa kort i et pci spor, men det er tydeligvis vanskeligere enn jeg trodde. takk for svar allikevel.

i

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale å kjøpe et nyest mulig brukt hovedkort med ISA-spor. Dvs. hovedkort for f.eks Pentium III eller Athlon Slot A og bygge en PC rundt det oppsettet.

Alternativt kan du spørre produsenten av ISA-kortet om det finnes en kompatibel utgave av kortet i PCI-format og prisen på dette.

Lenke til kommentar
hei!

det er mamman min som bruker det på sykehuset for en eller annen slags måling på pasienter. Datamaskinen kortet sitter i begynner å bli  ubrukelig, men undersøkelsen er fortsatt nyttig. jeg sa det kanskje fantes en dings som gjorde at man kan bruke et isa kort i et pci spor, men det er tydeligvis vanskeligere enn jeg trodde. takk for svar allikevel.

6241295[/snapback]

I såfall kan sikkert IT-avdelingen på sykehuset hjelpe mammanen din. Jeg kan ikke forstille meg at en maskin som driver på med målinger av pasienter skal fikses av sønnen til en som jobber på sykehus.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke forstille meg at en maskin som driver på med målinger av pasienter skal fikses av sønnen til en som jobber på sykehus.

6241549[/snapback]

Isåfall står det dårligere til i helse-Norge enn jeg trodde. :!:

6241560[/snapback]

Hei,

Overrasker mig ikke det minste ;-) Men burde ikke være sønnens job - nei!

Kimmer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...