Gå til innhold

SE HER ALLE Volcano7+ brukere!!

ZeroCool

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp til hvordan i HEITESTE H******** jeg skal koble den til i hk'et og cpu....

har kobla vifta fast til hk'et men vet ikke hvor en siste ledning/plugg skal!!

har sett på tegningene, og den ledningen er ikke der... Den siste ledningen kommer ut av pluggen som går til viftestyrings boksen... det er en gul ledning med en rød plugg!

Hvor skal jeg plassere denne??

Har tre andre FAN connectorer totalt hvor jeg kan koble i vifter! 1 CPU FAN connector, 1 SYSTEM FAN connector og 1 CASE FAN connector. Hva er SYSTEM FAN connector til?

Takker for alle innlegg!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har feste den ene ledningen som kommer rett ut ifra vifta til HK'et, men mitt problem er at jeg har en "ekstra" sånn ledning jeg kan feste... Bare at denne ikke kommer rett ut fra CPU vifta mi... den er helt identisk, bare at den tingen jeg skal feste er rød...

Er det noen med Volcano 7+ som har opplevd det samme?? Det er som og ha en ekstra ledning for mye...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok, for å ta alt fra starten:

Fan controlleren har to svarte og røde ledninger på hver side. Den ene (med den store kontakten) skal kobles til en vanlig strømledning fra hovedkortet. Den andre skal kobles sammen med ledningen fra vifta (den ledninga fra vifta som har en rød og svarr ledning. Fra den du nå kobla fra Fan controlleren sitter du igjen med en gul ekstra ledning. Den skal i hoveddkortet rett ved siden av der du skal putte "Power fan" ledningen i hovedkortet. Altså to ledninger i hovedkortet. (Den gule fra vifra og den ekstra gule fra "fan controlleren)

Løser dette problemet???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...