Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Acer pc nettverk

Anbefalte innlegg

Etter formateringen funker alt utenom nettverk... Har prøvd alt av drivere på hjemmesiden. Noen som har noe forslag?

Takker for alle svar.

(vet jeg har laget en tilsvarende post i det andre forumet, men jeg tenkte at det kunne være smart å lage en her og.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, takker for svar. Huff, jeg føler meg dum nå.. Kan du forklare hvordan jeg åpner veiviseren for lokal tilkobling? Kontrollpanelet viste seg og være litt kornglete ^^

Takk.

6237746[/snapback]

Har du husket klassisk visning i kontrollpanélet?

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Virker som jeg ikke skrev helt klart her.. my bad.

Jeg har 0 tilkoblinger, hvis jeg trykker på nettverkstilkoblinger så får jeg ikke opp en dritt!

Og om det har noe og si, så fungerer ikke hovedkort driver helelr, da jeg ser på hvilke drivere jeg har installert - som jeg har prøvd å installere - som tilsynelatende fungerte, viser den kun at det ikke er noen installert.

Dersom noen har peiling på hvilken mainboard driver jeg bør laste ned, vær så snill å si ifra!

Takk.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har funnet ut at PC'n finner ethernet-kontroller, men at den ikke klarer å kjøre den. Før vi formaterte kunne vi se at det var et Broadcom xtreme gigabit nettverkskort, som var i maskinen.

Nå etter formateringen ser den ikke hva slags nettverkskort det er. Har dere noen idè om hvilke drivere vi kan trenge for å installere hovedkortet/nettverkskortet?

Driveren på siden er tre filer på ca 90 kbyte tilsammen, når jeg åpner de kommer det kun et par ting om sikkerhetssertifikat - noen idèer hvorfor?

Den finner heller ikke lyddriveren som er integrert i hovedkortet... Noe sier meg at vi ikke har riktige hovedkort drivere pga dette... Dersom noen har link til en "package" med drivere til hovedkortet hadde det også vært veldig fint. =)

Til slutt må jeg takke alle for at dere har lett etter drivere for meg, og en spesielt stor takk til Efikkan.

:\

Lenke til kommentar

Jeg hadde også det probletet en gang i tiden :(

Problemet er at de driverene som Acer har på sinn internett side ikke er riktige, noe som er ganske idiotisk spør du meg. Men med pcen så fikk du en cd som det står "Recovery CD instruction sheet" på den ligger de driverene som du trenger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...