Bendixn Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei, Jeg har en Keeway Hurricane, jeg HAR funnet trim, men det er bare i Tyskland & Japan de har det.. Jeg har lett å lett men finner aldri trim tel den... den går veldig bra liksom, men vil seff ha den raskere.. noen som veit om ett sted det finnes.. jeg er DESPERAAAT Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har du tatt ut plumba i potte/variator ? Om jeg veit rett er det samme motor i den der som i en del CPI modeller.. Spør din forhandler/finn ut merke på motoren.. Lenke til kommentar
Bendixn Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg skulle ta ut plomba, så lå den ikke i svanehalsen, så oxo visste jeg da at den måtte ligge i selve potta, men åpner jeg den så ere umulig å ta på igjen.. se på potta på ett bilde så skjønner du... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Da må du vel bytte ut hele potta da vel! ? Lenke til kommentar
Bendixn Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Jepp, skikkelig kjipt da men... ekke no sted i norge de selger trim potte til keeway dessverre Lenke til kommentar
Bendixn Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Hvis ingen veit om ett sted?? info om scootern min er på www.keeway.no det jeg har hørt er at keeway er det nye navnet til CPI, men leste på en svensk side at Hurricane ikke hadde samme motor som i cpi, men det hadde de andre scooter modellene til Keeway... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 det jeg har hørt er at keeway er det nye navnet til CPI Jeg også. Modellen Focus og Matrix er i hvertfall ganske like Hurricane er annerledes hvertfall.. Lenke til kommentar
Bendixn Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Jaja, får se om det er fler folk som gidder å svare her i morra... for nå ere ganske døvt her.. =( Lenke til kommentar
Bendixn Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Noen som gidder å svare el? jeg begynner å tenke at det er nytteløst Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du må først og fremst finne ut hvilket merke motoren din er. Er nok ikke keeway som har produsert den tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå