JKJK Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Vurderer 2 typer headunitløsninger, og lurer på om noen kan hjelpe. 1: Headunit som ikke har forsterkerdel, men har ekstra påskotet lavnivåutanger. Minimum 3 lavnivåutganger. Gjerne 4V eller mer. Vet at rockford fosgate selger slike, men vil helst vurdere merker utenom dette. 2: Headunit som spiller DVD, men som er dedikert til "mp3-dvd". Klart, en kombinasjon hadde vært killer, men for det første tviler jeg på at sånt eksisterer, og siden prisen i utgangspunktet skal være folkelig, så blir det kanskje enda vanskeligere? Men intet er utelukket. Noen forslag? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Alpine spilleren min (gamle modellen) kan skru av den interne forsterkeren, og har 3 utganger. Er bare å finne en ny spiller som tilsvarer 9833 eller finne en sånn brukt. dvd mp3 ? Hva er vitsen ? Skulle jeg settet noe som helst med dvd inn i bilen min hadde det kommet skjermer og center høyttaler osv osv. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 dvd mp3 ? Hva er vitsen ? 6238433[/snapback] Helt sikkert for å få MYE musikk på en plate.. Forstår ikke hvorfor det ikke skal være forsterker i spilleren, det er da bare å la være å bruke den (og da øker mulighetene for å finne en bra spiller med resten av kravene).. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Folkelig pris? Det finnes mange typer folk, hehe Se på Alpine CDA-9855R 9855R eller DVA-9865R. Skal du ha DVD spiller så er jeg helt på linje med Defus. Planer for digitale signaler til et surroundsystem bør ligge bak ellers er det lite vits i å spandere på seg dette. Ser ikke vitsen med å bruke masse penger på en kremspiller for så å ødelegge hele lydopplevelsen med mp3 avspillinger. Går du for CD-spiller er det bare å skru av den interne forsterkern. Proffunitene med digitale utganger krever ekstern dekoder og dermed havner en fort borti feil side av det som anses for å være folkelig pris Endret 5. juni 2006 av Jalla Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) hm.. Noen norske nettbutikker som selger CDA-9855R? edit: fant den på bilradiospesialisten. Men var litt dyr der... Endret 6. juni 2006 av JKJK Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det koster å være storkar. bilstereospesialisten.no har en slik til 4995 eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå