Gå til innhold

Ikke kjøp anti-virus !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok si at Norton å andre anti-virus produsenter mekker virus. Hva så?? tror du det hjelper hvis vi ikke kjøper antivirus programer?? eller laster dem ned. Det vil ikke gjøre noe fra eller til. Det eneste du oppnår er å få et av de meget irriterende små vesnene inn på maskina di å da sitter du der å ser dum ut.

 

Kjøp/last ned eller skaff deg et bra antivirusprogram så kjapt som mulig. Det er den eneste måten du kan beskytte deg mot virus (untatt hvis du bor langt uti gokk uten noe form for kontakt me omverdenen) er med et

bra antivirusprogram.

Lenke til kommentar

Hallo, Aragorn - du ber jo praktisk talt om å bli flama her...

 

For det første:

 

Dette er jo ikke noen høna eller egget situasjon. Det er jo ganske klart at antivirus programmer begynte å eksistere fordi virus oppsto!

 

 

For det andre:

 

Det finnes gratis antivirus programmer der ute. Hva med å bruke dem.

 

 

For det tredje:

 

Å slutte å bruke antivirusprogrammer fordi du tror at virus produseres av de som lager antivirus programmene er vel å skyte seg litt i foten.

Uansett hvem som lager virus så er jo virus et like reelt problem. Hvis du plutselig skal slutte å beskytte deg, så er du rett og slett - teit.

 

 

For det fjerde:

 

Hvordan går det an å bli så vanvittig unyansert! Jeg skjønner meg ikke på folk som er så skråsikre på at problemer alltid har en grunn. Hallo!!! Virkeligheten er litt mer sammensatt enn dét.

Typisk FRP-argumentering! Har du aldri vurdert at det finnes flere forskjellige motiver for å skrive et virus?!?! Hva med å tenke seg om hvertfall én gang før man begynner å prate.

 

 

For det femte:

Are you a fuckin troll???

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-10 20:21, skrev [Aragorn]:

Ok, jeg trekker meg tilbake. Verden er ikke rede for meg og min hjelp enda.. Dere kan bare fortsette å slåss mot virus dere..! Og de som sier at jeg "tror" tar feil. Jeg ville ikke kommet med disse påstandene uten noen grunn !


 

jeg er sikker på du hater usa, hater at usa skjuler aliens for verdenssamfunnet, hater at de skjuler militær teknologier som lydløse helikoptre, hater at de bruker milliarder på tvilsomme prosjekter som black project og du støtter vel taliban og bin ladin fullt ut også? jeg synes du lukter discovery channel lang vei.

btw, det er ikke umulig at virus industrien "hjelper" virus-folkene litt og gjerne dytter de igang for og få solgt en ny ekspansion til virus progget sitt, skulle du ha rett løser du ingenting slik du holder på. prøv for eksempel til og komme med beviser så ikke folk tror du bare er paranoid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...