[Aragorn] Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 I det siste har det stått mye om virus på sider som itavisen og andre nett aviser. Det har også stått mye om nye anti-virus, ikke kjøp det ! Det er jo anti-virus selskapene som lager virus`en slik at de kan tjene penger på det !!! Så ikke kjøp anti-virus ! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 ...lenge leve paranoia... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg fikk det gratis fra Telenor jeg da... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvorfor kjøpe når du kan laste ned? :smile: Lenke til kommentar
g0re Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 kjøp heller aksjer i symantec :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 eller gjør som meg ikkje installer virus Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Heh du er inne på noe Hva er d første som skjer når noen som har navnet ditt på mail liste får viruz? du løper og kjøpr A-viruz fordi du har hørt at viruz spres gjennnom mail Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 drit i hvem som lager virusene, de blir ikke mindre farlige om det er norton eller en homsekuk som lager de? er det antivirus folkene som lager virus på fritiden så er det sikkert drittbra business for de. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Ok si at Norton å andre anti-virus produsenter mekker virus. Hva så?? tror du det hjelper hvis vi ikke kjøper antivirus programer?? eller laster dem ned. Det vil ikke gjøre noe fra eller til. Det eneste du oppnår er å få et av de meget irriterende små vesnene inn på maskina di å da sitter du der å ser dum ut. Kjøp/last ned eller skaff deg et bra antivirusprogram så kjapt som mulig. Det er den eneste måten du kan beskytte deg mot virus (untatt hvis du bor langt uti gokk uten noe form for kontakt me omverdenen) er med et bra antivirusprogram. Lenke til kommentar
[Aragorn] Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Hallo! Vis ingen i verden hadde kjøpt anti-virus så hadde a-virus selskapene gått konk og sluttet å lage virus ! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hallo, Aragorn - du ber jo praktisk talt om å bli flama her... For det første: Dette er jo ikke noen høna eller egget situasjon. Det er jo ganske klart at antivirus programmer begynte å eksistere fordi virus oppsto! For det andre: Det finnes gratis antivirus programmer der ute. Hva med å bruke dem. For det tredje: Å slutte å bruke antivirusprogrammer fordi du tror at virus produseres av de som lager antivirus programmene er vel å skyte seg litt i foten. Uansett hvem som lager virus så er jo virus et like reelt problem. Hvis du plutselig skal slutte å beskytte deg, så er du rett og slett - teit. For det fjerde: Hvordan går det an å bli så vanvittig unyansert! Jeg skjønner meg ikke på folk som er så skråsikre på at problemer alltid har en grunn. Hallo!!! Virkeligheten er litt mer sammensatt enn dét. Typisk FRP-argumentering! Har du aldri vurdert at det finnes flere forskjellige motiver for å skrive et virus?!?! Hva med å tenke seg om hvertfall én gang før man begynner å prate. For det femte: Are you a fuckin troll??? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 12:36, skrev [Aragorn]:Hallo! Vis ingen i verden hadde kjøpt anti-virus så hadde a-virus selskapene gått konk og sluttet å lage virus ! hvis alle menneskene i norden hadde gitt meg 100 kroner hadde jeg vært en rik mann, du kan begynne du. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 12:36, skrev [Aragorn]:Hallo! Vis ingen i verden hadde kjøpt anti-virus så hadde a-virus selskapene gått konk og sluttet å lage virus ! btw, hadde alle sluttet og kjøpe det ville det vært en krigsærklering mot de og de ville pumpa ut så mye virus at verden ville bli tvunget i kne. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 kjøpe? kjøpe software? ...alderig hørt om. Lenke til kommentar
[Aragorn] Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Ok, jeg trekker meg tilbake. Verden er ikke rede for meg og min hjelp enda.. Dere kan bare fortsette å slåss mot virus dere..! Og de som sier at jeg "tror" tar feil. Jeg ville ikke kommet med disse påstandene uten noen grunn ! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 20:21, skrev [Aragorn]:Ok, jeg trekker meg tilbake. Verden er ikke rede for meg og min hjelp enda.. har du sett på film nå? :wink: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 20:21, skrev [Aragorn]:Ok, jeg trekker meg tilbake. Verden er ikke rede for meg og min hjelp enda.. Dere kan bare fortsette å slåss mot virus dere..! Og de som sier at jeg "tror" tar feil. Jeg ville ikke kommet med disse påstandene uten noen grunn ! jeg er sikker på du hater usa, hater at usa skjuler aliens for verdenssamfunnet, hater at de skjuler militær teknologier som lydløse helikoptre, hater at de bruker milliarder på tvilsomme prosjekter som black project og du støtter vel taliban og bin ladin fullt ut også? jeg synes du lukter discovery channel lang vei. btw, det er ikke umulig at virus industrien "hjelper" virus-folkene litt og gjerne dytter de igang for og få solgt en ny ekspansion til virus progget sitt, skulle du ha rett løser du ingenting slik du holder på. prøv for eksempel til og komme med beviser så ikke folk tror du bare er paranoid. Lenke til kommentar
[Aragorn] Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 1) Nei jeg har ikke sett på film 2) Jeg gir meg ! :wink: 3) Hvor kan jeg laste ned Gratis Anti-Virus ? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 en kan leve godt på trials, jeg bruker pcchillin antivirus, søk på google etter pc chillin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå