Gå til innhold

Logitech G7, problemer med internet explorer.

Anbefalte innlegg

Når jeg surfer på nettsider i internet explorer, så åpner sidene seg i bakgrunnen. Og så blinker det på oppgavelinjen. Må da klikke på "gruppen" av nettsider på oppgavelinjen og velge den siden som jeg startet, og velge minimer og så maksimer for å få den til å havne fremst på skjermen.

Med alle andre mus fra logitech har linker osv. alltid havnet øverst/fremst.

Har trodd at feilen ligger i driveren, men etter atskillige oppdateringer, mistenker jeg at det er en innstilling jeg ikke vet om. Har også formatet og reinstallert men problemet forsvinner ikke.

Forslag noen?

Sveinl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv en annen nettleser!

Firefox ftw  :thumbup:

6264581[/snapback]

Brukte firefox tidligere og synes den er bedre. Men fant ikke ut åssen jeg eksporterte favorittene. Men det har jeg funnet ut av i denne versjonen.

Har nylig lagt inn firefox, og så langt ser det bra ut. Får prøve en stund og se om alt fungerer normalt.

Takk for tips ;)

Sveinl.

Lenke til kommentar

Har fått samme problemet med firefox også nå :thumbdown:

Men jeg liker fanefunksjonen, nedlastingsfunksjonen mm. Siden jeg også fant ut hvordan favorittene (bokmerkene) eksporteres så fortsetter jeg med firefox.

Synd at web-tv på TV2.no ikke fungerer i firefox. Får bruke IE til dette da.

Firefox virker ikke hos norsk tipping heller, nettspill med buypass. Får bruke IE her også.

Så får jeg prøve å leve med problemet til det evt. kommer en fiks på programmet som forårsaker feilen.

Edit: Firefox har også problemer med å velge bruker (på nettsider med passord) hvor man sier at passord ikke skal huskes. Valgte brukeren hvor passord ikke skal huskes, og plutselig velger den en annen bruker hvor passord skal huskes istedet. Nei nå er det for mange problemer med Firefox. Får heller vente på IE7. Den støtter også faner. Har testet betaen.

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...