zupreme Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei! Sliter med noe pop-up greier på maskina her Hele tida popper det opp vindu med noe fra Inkclub.com Forskjellige nettadresser men sida heter bestandig tau.html Bruker Firefox og pop-up stopper er aktivert Hva må jeg gjøre for å stoppe h******? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kjørt ad-aware/spybot scans? Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Ja har kjørt ad-aware med nyeste oppdatering ørten ganger. Finner noe drit hver gang men det kommer stadig pop-ups her.... Siste pop-up nå var noe med linser Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hva har denne tråden med hardware/nettverk å gjøre? Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Det var nå vel også internett-problemer her før.... Uansett så trenger jeg hjelp fant dso exploit nå... hmmmm Moderator: Flytt posten dit den hører hjemme da... Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har du siste iE er DSO Exploit ingenting å tenke på, og uansett tør jeg si at det neppe er det som skaper problemet her. Noen ganger finner spybot ting ad-aware ikke finner og motsatt, test begge. Og finner ingen av de noe, post en hijack this log her så kan jo noen se på den. Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Dette er vel heller at du har tillat ink-club å sende deg popups? sjekk popupsinstillingen i nettleseren din og fjern ink-club derfra hvis den er der Endret 5. juni 2006 av norpreacher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå