Gå til innhold

Får vi en oppfølger til Rallysport Challenge 2 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

leste en plass her på forumet at de som lager det har blitt kjøpt opp eller noe sånt.

Så tviler på at det kommer en oppfølger, men har nummer 2, og elsker det. Synes det er ett dritbra spill. Grafikken er faktisk nesten like bra som ett par 360 spill (dårlige).

Men håper noen finner ut at de skal lage ett nytt.

edit: hvorfor la du til gamercard greia? hva har det med tråden å gjøre?

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

Er snakk om at en del folk fra Rallisport teamet nå jobber i en ny racing avdeling for Sega Europe og at de jobber på det kommende spillet Sega Rally Revo. Så det blir nok det nærmeste vi kommer Rallisport 3.

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se eit godt Rally spill til 360`en :)

6240312[/snapback]

Jeg også. Kjøpte meg wrc3 til ps2 og det var sinnsykt morsomt. Håper det kommer et like bra eller forhåpentligvis bedre til 360. (Det rallyspillet som kommer blir nok bra! hvis det kommer :hmm: )

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se eit godt Rally spill til 360`en :)

6240312[/snapback]

Tothegame.com har listet Colin Mcrea Rally 2007 som To be announced og upcoming, whatever that means...

6257647[/snapback]

Samme her. Hvorfor i granskauen har dem ikke laget rallyspill til 360?

Rallyspill på konsoll er 100 ganger bedre enn PC, hvis du ikke har analoge kontroller.

På tide det kommer et rallyspill til 360.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

CMR 2007 ser ut til å ta over plassen som Rallisport Challenge 1&2 hadde, og skal etter hva jeg husker også innføre ting som bakkeløp, rallycross, etc, alt det som rallisport hadde. Jeg var litt mer fan av fysikkopplegget i rallisport enn i CMR, men vi får satse på at CMR-serien har hatt godt av et år eller to med pause.

Og DICE skal etter sigende ha satt Rallisport-serien på båten og latt den seile av gårde, i følge det verdensomspennende internettet. Det er imidlertid ingen grunn til å ta _alt_ for god fisk, så det kan jo hende det dukker opp noe framover. Foreløpig er nok imidlertid CMR2007 det beste håpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...