WebWarrior Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg ønsker å bygge en liten, lydløs boks. Jeg ha sett på følgende produkt; VIA EPIA mini-ITX C3-800Mhz+Fläkt 1PCI 2DIMM VGA TV-Ut LAN Audio ITX mATX-kompatibelt (17x17cm) Og lurer på hva slags kjøler jeg trenger til denne... Den skal igrunn ikke overklokkes, men stå på soverommet som en surfeboks m. Linux. (tenker jeg meg) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Vell dette var enkelt.. Den er jo i det gamle Celeron Formatet så det er bare og smekke på en kjøleribbe. (En rimelig stor en) Så er problemet løst. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 20:13, skrev CFD:Vell dette var enkelt..Den er jo i det gamle Celeron Formatet så det er bare og smekke på en kjøleribbe. (En rimelig stor en) Så er problemet løst. Hmmm.... Joa... At kjøleren må passe på et HK med FCPGA socket er jo i og for seg greitt, men jeg lurte på om kortet, da det HAR en CPU også kom bundled med en kjøler, eller om denne måtte kjøpes inn på si. Jeg har skrevet til databutikken.com og spurt, men svar? Tror du jeg får det? Nope. Du mener kjøleren bør være rimelig stor?! OK. Regnet nesten med det... Velvel, thanks anyways. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå