_norse_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 IGN: Forza 2 update Høydepunkter: * Forza 2 is built using a completely new Xbox 360 engine. It's NOT Forza 1 in HD. * Forza 2 will run at 60 FPS, with reflection mapping on the cars also running at 60 FPS. * Forza 2 will support the new Xbox 360 Wireless Racing Wheel. * Forza will feature 60 tracks, 18 environments, and 13 real-world licensed circuits. * Forza 2 will feature more than 300 cars from more than 50 of the world's leading manufacturers such as Ferrari, Porsche, Nissan, VW, GM, and Lamborghini, to name a few. * Forza 2 will enable players to customize their cars to new degrees of stylization. You can use alternative engines, suspension kits, bolt-on superchargers, brakes, rims, racing slicks, and work on advanced suspension settings, tire pressure, and gear ratios. Har ikke spilt Forza 1, så jeg vet ikke helt hva jeg forventer, men det er tydeligvis mange der ute som digger spillet. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hehe, spilte Forza 1 for første gang i dag... og herregud, uten tvil beste bilspillet jeg har spilt! Dersom de gjør Forza 2 sin kjøring like bra eller bedre, sammen med alt det andre snadderet, blir det Forza 2 + Wireless RacingWheel saken strax det ankommer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Nå ble jeg glad, og jeg har hatt en driksfyldig konfirmasjon i dag. Dette er bare digg! :!: Ja... Lenke til kommentar
eia_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kjører man kun på bane i forza eller har de rally osv og? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kjører man kun på bane i forza eller har de rally osv og? 6237696[/snapback] Bare asfaltkjøring ja... Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Gleder meg til forza 2 Har også kjørt forza en del(faktisk min første sim-racer), men det kan ikke måle seg med Live for speed (som er til pc) Laget av entusiaster for entusiaster.... Se www.lfsnorge.net Endret 4. juni 2006 av bluejudas Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gleder meg til forza 2 Har også kjørt forza en del(faktisk min første sim-racer), men det kan ikke måle seg med Live for speed (som er til pc) Laget av entusiaster for entusiaster.... Se www.lfsnorge.net 6238781[/snapback] Har ikke spilt live for speed, men er ikke det arcadepreget? Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hehe... det er vel helst motsatt De jobber for å få et virkelighetsnær racingsimulator. Den har blitt kåret til beste fysikk mer enn en gang... Endret 4. juni 2006 av bluejudas Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Fikk spillt Forza for første gang forrihe helg, så har hatt noen deilige timer med dette spillet denne uka. Så no gleder eg meg utrlig til 2`rn gjør sitt inntog på markedet Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gleder meg til forza 2 Har også kjørt forza en del(faktisk min første sim-racer), men det kan ikke måle seg med Live for speed (som er til pc) Laget av entusiaster for entusiaster.... Se www.lfsnorge.net 6238781[/snapback] Har ikke spilt live for speed, men er ikke det arcadepreget? 6238888[/snapback] LFS har en god, og realistisk fysikkmotor, men spillegleden er ikke særlig høy. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gleder meg til forza 2 Har også kjørt forza en del(faktisk min første sim-racer), men det kan ikke måle seg med Live for speed (som er til pc) Laget av entusiaster for entusiaster.... Se www.lfsnorge.net 6238781[/snapback] Har ikke spilt live for speed, men er ikke det arcadepreget? 6238888[/snapback] LFS har en god, og realistisk fysikkmotor, men spillegleden er ikke særlig høy. 6238990[/snapback] Leste akkurat en annen tråd om Live for speed.. Mange som mener spillet ikke er så realistisk, og mange som mener at det er det. Link Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Du kan jo bare prøve det selv. Du kan laste ned demoen her. www.liveforspeed.net Personlig synes jeg det er tøv å si at LFS er urealistisk, spesielt etter den nye patchen. Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det å lese gamle innlegg om LFS er jo ikke like relevant når det har kommet oppdateringer av selve spillet... Og spilleglede er vel meget subjektivt... noen liker å race med noe som skal prøve å etterligne virkeligheten(som lfs) mens andre er mer opptatt av muligheten for å kjøpe motorer og nye støtdempere(som forza er sterk på...)... Onlinedelen på lfs er meget bra!! med nettsted hvor man kan laste ned replays fra wr osv... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 likte forza godt til tross for at det kom på gamle xboxen. men nå som 2'ern kommer til 360, og i tillegg kanskje klarer å holde de løfta som er lista over her, så må dette bare bli bra. så da er test drive unlimited ikke alene på kjøpelista mi lenger. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er vel ikke noe særlig tvil om at LFS er mer realistisk enn Forza, men av samme grunn finner nok mange mer underholdning i sistnevnte. Der er det helt klart mer "action og moro", mens du i LFS er avhengig av å være genuint asfaltracinginteressert for å bli frelst. LFS handler om å kjøre samme runde gang etter gang etter gang for å fjerne et tidel her og noen hundredeler der. Gjerne i hard kamp mot motstandere som har brukt uker og måneder på å finslipe linjer, bremsepunkt og biloppsett for å oppnå akkurat det samme. Uansett, spillene kan neppe kalles konkurrenter. To helt ulike spill til to forskjellige plattformer. Knallspill begge to. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Uansett, spillene kan neppe kalles konkurrenter. To helt ulike spill til to forskjellige plattformer. Knallspill begge to. 6240941[/snapback] Spot on and amen to that Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 O'fryd og lykke ! Endelig et bilspill med 60FPS. Det er jo blandt annet dette som gjør GT serien på PS2 så enormt bra. Fryktelig irriterende at det ikke er det på Forza 1 og PGR3. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 har GT serien på ps2 60fps? mente bestemt at det var "bare" 30 der jeg men. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 har GT serien på ps2 60fps? mente bestemt at det var "bare" 30 der jeg men. 6241621[/snapback] GT3 og GT4 kjører på 60FPS vil jeg tro. Det går ihvertfall glatt som ei barnerompe Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Akurat no gleder eg meg villmann til eg får kjøpt meg ein PS2 og GT4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå