Blåbær Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg savner demolåtene. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Den "nettutgaven" av TEKNO var noen utrolig triste greier. Hele siden var noe skrap som jeg tviler på mesteparten av de som likte TEKNO på 90-tallet har lyst til å assosiere seg med. Noen som sitter igjen med rettighetene til navnet og vil skvise ut noen kroner av nostalgieffekten? Resultatet er hvertfall helt elendig. Jeg var stor, stor fan av TEKNO til det slang seg med på games-feiden, la det dø i fred. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Sjekket den Tekno-siden nå, og så at de selger 10 av de gamle bladene for 390kr inkl. frakt, men uten coverdisk. Bestilte meg like godt en sånn pakke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hmm jo men syns nesten hovedgrunnen til å kjøpe bladene var faktisk cd'ene med all den gode musikken og annet eye-candy. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hver sin smak. Jeg er fryktelig glad i å lese urgamle PC-blader med oppglødde anmeldelser av Day of the tentacle og "dette nye Dungeon keeper som vi har hørt litt om, som skal være helt sinnsykt fantastisk". Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Noen av dere som har CD'ene fortsatt? Det var et 2D space shooter spill som lå bundla med bladet, men husker ikke hva det het. Skulle gjerne ha fått tak i det Det jeg husker er: - Spillet er sett fra siden, singleplayer. Mellom bretta kjøper man upgrades osv. - Piloten er tegneseriefigur-inspirert, han ligna på en katt eller rev (Nei, det er ikke Space Fox) - Det lå bundla med et pc-blad, Tekno tror jeg. - Et par utgivelser senere gav de også ut en Christmas Addon til spillet. - Tror spillet var norskutvikla eller i allefall i norden. - Hvis spillet krasja uventa, så i stedet for å gi ut en "General error", så hadde utviklerne tatt seg tid til å lage en humoristisk vri på denne ved å tegne en trøtt militærgeneral hvor den stod "Generalens feil". Ringer det noen bjeller? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Noen av dere som har CD'ene fortsatt? Det var et 2D space shooter spill som lå bundla med bladet, men husker ikke hva det het. Skulle gjerne ha fått tak i det Det jeg husker er: - Spillet er sett fra siden, singleplayer. Mellom bretta kjøper man upgrades osv. - Piloten er tegneseriefigur-inspirert, han ligna på en katt eller rev (Nei, det er ikke Space Fox) - Det lå bundla med et pc-blad, Tekno tror jeg. - Et par utgivelser senere gav de også ut en Christmas Addon til spillet. - Tror spillet var norskutvikla eller i allefall i norden. - Hvis spillet krasja uventa, så i stedet for å gi ut en "General error", så hadde utviklerne tatt seg tid til å lage en humoristisk vri på denne ved å tegne en trøtt militærgeneral hvor den stod "Generalens feil". Ringer det noen bjeller? Ja, vet godt hvilket spill det er, og har cden hjemme et sted. Husker ikke navnet i farta. Edit: Interpose var det. For et hode jeg har! Regner med dette spillet er abandonware og kan lastes ned gratis nå. Endret 23. februar 2012 av Kevlar 2 Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Takk! Det var jo i grunn ganske enkelt å finne igjen når man bare husker hva det heter Generalens feil, lol: Endret 23. februar 2012 av Spartakus Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Snakespillet, het det Spettet eller noe sånt rart? Var kjempegøy! Og var det ikke en utgave som hadde et norskprodusert side-scrolling blast-everything-you-see romskipspill og? Lurer på om det het Interpose. Husker jeg syntes det så dårlig ut, men var utrolig gøy å spille Spettet! Satt å hørte på Bjørn Lynne og da begynte jeg å tenke på Tekno og Spettet, hehe. Husker det var viktig å ha en god mus. Jeg hadde akkurat fått tak i Microsoft Intellimouse Optical. Var vel en av de første optiske musene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå