Gå til innhold

Bladet TEKNO - Noen som husker?

Atypic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg tror faktisk at eg forsatt har noen av cd platete fra tekno/giga. Skal se senere om eg ikke finner de.  :!:

Eg klarer nemlig ikke å kaste fra meg slike plater.

6254861[/snapback]

Da er vi to. Jeg har ei rød plate, og ei blå plate fra GIGA. På den blå er det masse filmer som GIGA-gutta har laget med et videokort de har testet. Deriblandt er tullefilm med verdens dårligste vits: Gutta sier jeg har så fin rumpe, GIGA cd-rom...pe!

I tillegg til de så har jeg ei gul plate fra TEKNO med masse musikk fra en eller annen konkurranse de hadde.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
I tillegg til de så har jeg ei gul plate fra TEKNO med masse musikk fra en eller annen konkurranse de hadde.

6254889[/snapback]

:wow:

Er den CD'en fra første eller andre gangen de hadde konkuranse?!

6255433[/snapback]

Jeg tror det er den andre, men jeg er slett ikke sikker. Men en av sangene er Beast song, eller noe i en duren. Har ikke plata foran meg nå.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

husker tekno ja , tror jeg kan finne noen cder med de hvist jeg roter på loftet hjemme hos pappa .

kjøpte en del av de og tekno games når det kom , husker det var mye tull med disse cd platene , datan brukte bli helt fucka når jeg instalerte ting fra de

Lenke til kommentar
F. eks. nr 2 1998.. - LAG ÅRETS HIT!

Har tidligere også..

9074021[/snapback]

6/1996 (den jeg fant nå)

PC GAMES:

Amok

Close Combat

Diablo

Hyperblade

Screamer 2

Syndicate Wars

Swiv

World Empire IV

The Realms

Battle Cruiser 3000

Pray for Death

+ Mac & Amiga

...

..

.

Lenke til kommentar

:wow:

Er den CD'en fra første eller andre gangen de hadde konkuranse?!

6255433[/snapback]

Jeg tror det er den andre, men jeg er slett ikke sikker. Men en av sangene er Beast song, eller noe i en duren. Har ikke plata foran meg nå.

6255564[/snapback]

Hjelper dette? Aner ikke om det er første eller andre.

post-20428-1184464558_thumb.jpg

Endret av KAS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg var musikk det viktigste i TEKNO, hjalp meg mye med alle mods, xm, it filene som var vedlagt. Lærte selv å mekke slik musikk ved å drive å høre på og lese av notene på låtene. Kan hende jeg rippet i blant noen av samplene oxo. Men ja gode minner.

Lenke til kommentar
Hjelper dette? Aner ikke om det er første eller andre.

*bilde av en fin CD*

9075753[/snapback]

Det er fra den andre/siste konkurransen. Har du den data-CDen med alle .MP3- og .XM/.MOD/.S3M-filene? :innocent:

Har lett etter data-CDen for siste konkurransen lenge nå, og har laget egen tråd om det og greier!

Lenke til kommentar
Husker de hadde en kul cd med et slags snake-spill.

6237245[/snapback]

Ah, det har spillet har jeg, det er egentlig skremmende morsomt :D

Broren min kjøpte bladet, har to CD'er liggende en plass. En av dem var det en del kule XM-filer på, veit ikke hva de kalles :p

Kim Freddy M0rk - Pumaleif Jam er feit :!:

Kim Freddy M0rk - Before The Storm :love: vakkert!

Lenke til kommentar

Snakespillet, het det Spettet eller noe sånt rart? Var kjempegøy! :D

Og var det ikke en utgave som hadde et norskprodusert side-scrolling blast-everything-you-see romskipspill og? Lurer på om det het Interpose. Husker jeg syntes det dårlig ut, men var utrolig gøy å spille :p

Lenke til kommentar

hoy.. har rip av den første musikkonkuransen nå ... og fant sangen jeg lette etter; Henrik Aastrøm - unknown future!! :D konge!!

Skulle gjerne lagt ut, men überwarezserveren min har diskcrash atm... så må vente litt. Men er usikker på lovligheten. Det er vel ingen som har rettigheter til disse verkene rent ofisiellt, annet enn evt. artistene selv, og den er vel også på tynn is, da det mest sansynelig ikke er noen offentlig dokumenter på dette (evt unntat bjørn lynne da selvfølgelig). Og en god del av sangene har jo stolen-samples.... noen som har kunnskap om dette?

Konge cd iaf! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...