OscarWoHA Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Det lanet som det opprinnelig var snakk om er garantert over. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 13:38, skrev opplysningen1881:Det lanet som det opprinnelig var snakk om er garantert over. det er det ja, for lenge siden og. men vi skal snart ha nytt og større lan og jeg er fortsat interresert i å vite om kule spill på lan. vi spiller battlefield 1942, starcraft, counterstrike og litt alien vs predator. jeg vet om mange spill men det er bare disse jeg husker som er gøye på lan. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Pirates,Vikings & Knights er sinnsykt morsomt å spille på lan. Det er en Half-Life mod som jeg ikke husker url-adressa til, men det er vel bare å lete på Google. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sjokkerer meg at ingen har nevnt vanlig Unreal Tournament... HALLO! Da kan man jo spille Tactical Ops som er 3x så bra som CS!!!! Ellers er det jo Battlefield 1942 og Operation Flashpoint som er garantert best! Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 last ned masse mods, da har du underholdning en stund når du er lei av klassikerne og defaulte spill som CS,SC,WC3, etc.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Alien VS Predator er utrolig gøy på LAN. Ellers hvis du/dere liker cs, må dere prøve rat-map'ene (army-men opplegg, alt er stort) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2002 vi spiller vanlig ut, det er best. men tactical ops er noe dritt, cs er mye bedre. vi spiller alien vs predator 1, 2'eren er kjedelig siden våpene ikke er noe kule der, ville vært mye bedre om man kunne slå av våpene er ikke liker slik som i 1'eren. har du url til en side med gode avp1 maps forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå