AnaXyd Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har du ikke råd til 250 kroners prisøkning når allerede 15 laken er brukt så har du i utgangspunktet ikke råd til den maskina.Med boxed prosessore så sparer du hele CPU vifta. Skal man investere i kjøling synes jeg man bør gjøre det ordentlig. Dette er selvsagt lett for meg å si som sitter med en 3 år gammel PC og venter på at 8000 blanke kroner skal dette ned i fange på meg til ny PC. 6239870[/snapback] Jeg er så absolutt enig! Jeg har hatt noen kompiser av meg som skulle kjøpe ny pc, men endte opp med noe dritt som ikke fungerte... Grunnen til at jeg sa det var fryktelig dyrt var at jeg blanda noen poster! Men jeg burde ikke ha sagt det i det heletatt heller.. For, kjøper man skikkelig saker, så har man skikkelig saker! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Så sant, så sant.. Rart hvordan folk tenker (generelt)... ser på jobben at å selge dem en 42" plasma til 20.000 kr. er ikke noe problem, men det at de må kjøpe en tuner, bedre scart og betale ca. 1.000 kr. i året for gode tv-signaler er utelukket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå