Gå til innhold

Ekstrem GPU Core Temperatur ødelegger livet mitt

roesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at dette ikke er noen garanti sak, ikke hvis det er støv som er problemet ihvertfall. Men hvis det ikke er støv som er problemet, ville jeg ha benyttet garantiretten, dersom en vifte ikke klarer å funke i så så lang tid...

Lenke til kommentar
Du må isåfall ha kvittering som bevis...

6256734[/snapback]

Tåpelig at hvis dem ikke har sån som Nokia har, du trenger ikke kvitering, bare et nr som står inne i mobilen, så får dem som eventuelt skal fixe mobilen skrevet inn nummeret i et system og sjekket om det er garanti på den. (smart ? JA !)

Lenke til kommentar

hva med oversikten av alle mine ordre opp gjennom tiden fra komplett? der står jo produktet med ordrenummer og hele pakken.. bør jo være bevis nok i mine øyne.

fikk også lastet ned faktura i pfd-format

Endret av Roesen
Lenke til kommentar
dersom GPUen hans var virkelg på 129 grader(!), tålte GPUen det?!?!

6240913[/snapback]

Jada, skal veldig veldig høy temp til for å drepe en GPU. Det gjelder forøvrig alle microchipper, men ekstra mye for GPU'er utifra det jeg har sett/lest/erfart.

-Stigma

Lenke til kommentar
hva med oversikten av alle mine ordre opp gjennom tiden fra komplett? der står jo produktet med ordrenummer og hele pakken.. bør jo være bevis nok i mine øyne.

fikk også lastet ned faktura i pfd-format

6257433[/snapback]

Det der er ingen problem. Du trenger ikke noe kvittering når det er kjøprt over webshop eller i en butikk som registrerer navnet ditt når du kjøper. Bare kontakt komplett - si at du har et skjermkort som du må sende i RMA - oppgi sånn ca kjøpsdato sånn at de kan lete det fram i systemet - og så følg instruksjonmailen som de sender ut med RMA-numemret.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...