Ztaeyn Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har Abit Kt7a Sb Live 1025 Abit Siluro GF 4 Ti4200 (og modem og nettverkskort) Kjører XP (m/SP1) Etter jeg fikk GF4 kortet, så får jeg av og til plutselig blåskjerm, og win32k.sys får skylden. Det kan hende av hva som helst, nok at jeg surrer musen rundt på skjermen som en tulling, eller bare sånn helt plutselig. KJører også nyeste via drivere, og det meste annet er nytt. har prøvd å tatt ut komponenter, til ingen nytte. I win 2000 så får jeg også feilmelding, men ikke så ofte, og ikke det samme, der er det lydkortet som blir feil. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Samot Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 En av de siste biosene til dette hovedkortet skal sørge for støtte til GF 4xxx-serien. Forsøk med en biosoppgradering. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 done that no help prøvde å stille på masse ukjente ting i bios, hittil ikke klikka enabla agp read/write bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå