Heilage Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 HVorfor skal dere prøve å stemple FrP-velgere som mindre intelligente? Er de en så stor trussel for dere at dere må ty til de dårligste hersketeknikkene for å ikke føle dere truet? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) HVorfor skal dere prøve å stemple FrP-velgere som mindre intelligente? Er de en så stor trussel for dere at dere må ty til de dårligste hersketeknikkene for å ikke føle dere truet? 6257795[/snapback] Neida, det er fordi man blir lært opp til det i AUF etter det jeg har hørt. Det er ikke noe i veien med folka, det er opplæringen som ødelegger. Endret 7. juni 2006 av Mar1us Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 HVorfor skal dere prøve å stemple FrP-velgere som mindre intelligente? Er de en så stor trussel for dere at dere må ty til de dårligste hersketeknikkene for å ikke føle dere truet? 6257795[/snapback] Neida, det er fordi man blir lært opp til det i AUF etter det jeg har hørt. Det er ikke noe i veien med folka, det er opplæringen som ødelegger. 6257858[/snapback] Noe slikt var poenget mitt og. Behandle alle likt og ikke diskriminere gjelder tydeligvis bare de på dems side av den politiske skalaen. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) HVorfor skal dere prøve å stemple FrP-velgere som mindre intelligente? Er de en så stor trussel for dere at dere må ty til de dårligste hersketeknikkene for å ikke føle dere truet? 6257795[/snapback] Neida, det er fordi man blir lært opp til det i AUF etter det jeg har hørt. Det er ikke noe i veien med folka, det er opplæringen som ødelegger. 6257858[/snapback] Noe slikt var poenget mitt og. Behandle alle likt og ikke diskriminere gjelder tydeligvis bare de på dems side av den politiske skalaen. 6257862[/snapback] [om venstresiden] Men du vet at det blir ikke skikkelig rettferdig før vi får gjort litt forskjell på folk, satt de opp i klasser etter inntekt, ansvar, omsorg, motorstørrelse osv. og alle sitter igjen med det samme uansett. Yeye.. Jeg syns det har blitt ganske bra i Norge allikevel, og det er tross alt de [venstresiden] som har bygd opp landet vårt i 75 år. Greit å holde på de norske verdiene, men i "nye" saker er det kanskje greit å ha en skikkelig debatt. EDIT: Håper det ble litt lettere å skjønne noe av nå. [] Endret 7. juni 2006 av Mar1us Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 HVorfor skal dere prøve å stemple FrP-velgere som mindre intelligente? Er de en så stor trussel for dere at dere må ty til de dårligste hersketeknikkene for å ikke føle dere truet? 6257795[/snapback] Neida, det er fordi man blir lært opp til det i AUF etter det jeg har hørt. Det er ikke noe i veien med folka, det er opplæringen som ødelegger. 6257858[/snapback] Noe slikt var poenget mitt og. Behandle alle likt og ikke diskriminere gjelder tydeligvis bare de på dems side av den politiske skalaen. 6257862[/snapback] Men du vet at det blir ikke skikkelig rettferdig før vi får gjort litt forskjell på folk, satt de opp i klasser etter inntekt, ansvar, omsorg, motorstørrelse osv. og alle sitter igjen med det samme uansett. Yeye.. Jeg syns det har blitt ganske bra i Norge allikevel, og det er tross alt de som har bygd opp landet vårt i 75 år. Greit å holde på de norske verdiene, men i "nye" saker er det kanskje greit å ha en skikkelig debatt. 6257872[/snapback] Klarte ikke helt å plassere hva du mente med innlegget ditt, men det skal nevnes at jeg er veldig glad i sosialister. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Klarte ikke helt å plassere hva du mente med innlegget ditt, men det skal nevnes at jeg er veldig glad i sosialister. 6257947[/snapback] Hehe, kanskje ikke så rart. Klarer ikke helt å plassere meg selv jeg heller, og det har jeg aldri klart. Jeg vet godt hva jeg mener om saker og ting, men hvilket parti som faktisk mener det samme er jeg ganske i tvil om. Partier har jo forskjellige meninger mellom lokal-lagene og det landsdekkende laget, og det virker ikke som at de er helt enige med seg selv. Når jeg har tilhørighet i 3-4 deler av landet, blir det vanskelig å si noe konkret om akkurat det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Klarte ikke helt å plassere hva du mente med innlegget ditt, men det skal nevnes at jeg er veldig glad i sosialister. 6257947[/snapback] Hehe, kanskje ikke så rart. Klarer ikke helt å plassere meg selv jeg heller, og det har jeg aldri klart. Jeg vet godt hva jeg mener om saker og ting, men hvilket parti som faktisk mener det samme er jeg ganske i tvil om. Partier har jo forskjellige meninger mellom lokal-lagene og det landsdekkende laget, og det virker ikke som at de er helt enige med seg selv. Når jeg har tilhørighet i 3-4 deler av landet, blir det vanskelig å si noe konkret om akkurat det. 6258276[/snapback] Skjønner hva du mener. Det jeg elsker med sosialister er at jeg kan krangle med dem. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Vil ikke ha B-norsk => http://oslopuls.no/nyheter/article1342923.ece "- Det er unødvendig at Zahra skal få særskilt norskopplæring. Hun snakker godt nok norsk til å følge vanlig norskopplæring, mener Mohammad Tanver Hussain, som er født og oppvokst i Norge. I utgangspunktet er det innvandrerelever med dårlige norskkunnskaper som skal ha særskilt opplæring. Men flere av dem som får det, er barn av foreldre som selv er født eller oppvokst i Norge." Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ulf Erik Knudsen som er Frp's familiepolitiske talsmann vil nå ta barna vekk fra innvandrerforeldre som ikke vil lære barna sine norsk. Frp vil ta barna fra innvandrere Dette er faktisk ikke så veldig overraskende at kommer fra Frp egentlig. Jeg syns Ulf Erik her undergraver de verdiene foreldrene har til forhold til barna som trenger voksne å ta hånd om dem! Å lære norsk er det vi har skolen til, mens om foreldrene vil lære barna norsk i hjemmet burde være valgfritt! Likestillingsministeren Karita Bekkemellem, Arbeiderpartiet blir Fykende forbanna Men hun sier seg enig i at språkopplæring for innvandrerbarn er et problem. Syns vi skal heller satse mer på norskopplæring enn at vi kommer med tvang på folk som trenger å integrere seg i det norske samfunnet, som virkelig ikke ville blitt bedre om vi hadde tvunget dem til å gjøre ting. 6236031[/snapback] Jøss? Overskrift: Purejoy vil drepe alle spedbarn i verden! Innledning: Purejoy vil drepe alle spedbarn som har en levende og rosa drage som kjæledyr. (altså, purejoy vil drepe ingen) - Dette er grov omsorgssvikt. Når barna er født i Norge eller har bodd her i tre - fire år, må det stilles strengere krav til foreldrene. Dette er like sannsynlig som innledningen min over. Små barn lærer seg norsk lett som bare det på 3 - 4 år. Om det skulle være noe hindringer, så ville det ha vært foreldrene, som enten hindrer dem i å snakke med norske barn eller se på TV(spesielt barne-TV). Slike foreldrer fortjener ikke å ha barn. Men nå er det slik at jeg tviler på at det virkelig finnes noen som hindrer dem disse to punktene her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det hadde jeg aldri trodd om Purejoy ... :!: En enkel og grei "debattdødare" det innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå