Jarek Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Noen som vet om noen sider, eller butikker (Bergen) for den saks skyld, som selger spill til Playstation 1 ? Tenkte jeg skulle få fatt i noen gode gamle skrekk spill ala RE, SH osv. Takker for svar, -Jar Endret 3. juni 2006 av Jarek Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Playcom Torgallmenningen hadde ei stor eske med diverse Playstation 1-titler for en tid tilbake. Prøv der. Ellers har SpiderMan helt sikkert noen PS1-spill. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 anbefaler resident evil 3 nemesis.. fikk min puls til og stige betraktlig "back in the days" Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Vet at eb games selger ps1 spill, men ikke om de har butikk i Bergen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Når du har gitt opp, så finner jeg alltid de gamle spillene jeg søker på Ebay. Har kjøpt mange gamle klassikere til PS1 for 3-5£ inklusiv frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå