Andsør Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Heisann. Kjøpte en Siemens CL76 "Poppy" til en venninne, men vi har litt problemer. Derfor søker jeg hjelp hos dere som kanskje kan litt mer enn oss. Har da kommet så langt at vi har ladet opp batteriet i 15t, men her stopper det. Vi prøver å få inn sim-kortet, men det er umulig, hehe. Har prøvd bruksannvisningen, men det nytter ikke. Det som er litt merkelig er at det ligger en alluminiums-plate mellom disse "gulltaggene". Får rett og slett ikke satt det fast på noen måte.... Så det store spørsmålet er rett og slett - hvordan får jeg inn sim-kortet? Endret 3. juni 2006 av Andsør Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei! SIM-kortet skal skyves inn under metallbiten, ovenfra. Den delen av SIM-kortet som har en skrå kant, skal peke opp til venstre. Metallplaten skal ikke flyttes eller løsnes på. Håper dette var en OK forklaring. -snubbel Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Takk skal du ha. Problemet er at jeg ikke får skyvet kortet under metallplaten...Er for trangt!? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hmm... har satt inn utallige sim-kort i CL75 (jobber med support og salg) og har aldri hatt problemer med det. Kortet må bøyes litt og presses ned mot kontaktpunktene i telefonen, men for trangt skal det virkelig ikke være. Muligens feilproduksjon på telefonen du har kjøpt? -snubbel Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Hei! Tok neglen under og fikk bøyd det litt - nå funker det!! Den var veldig bøyd siden jeg åpnet den, men nå er det som sagt fikset. TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå