chipmann Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei, jeg vet at dette er litt off topic, men... Jeg har en mikrofon som jeg har bruk til å legge inn lyd på hjemmesiden min. Men nå ønsker jeg å gjøre den trådløs slik at jeg slipper alt det styret med ledninger. Vet noen hvordan jeg kan gjøre mikrofonen trådløs? P.S: Grunnen til at jeg poster dette her er fordi jeg tenkte at svaret kanskje kunne ha noe å gjøre med html eller noe sånt. Vet at dette burde vært postet under hardware eller noe sånt, men jeg ble litt usikker ettersom man kanskje har bruk for programmering til å gjøre mikrofonen trådløs. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Trådløse ting fungerer ved å sende det man putter inn i dem (f.eks. det du sier i mikrofonen) som radiosignaler som så tas imot av en mottaker. Å lage en trådløs mikrofon krever mye kunnskaper om elektronikk, noe de aller færreste har. Programmering har ingenting med saken å gjøre, og HTML er ikke et programmeringsspråk. Du må nok kjøpe deg en trådløs mikrofon om du trenger det. Vil tro det fort kan bli litt dyrt, men.. Endret 3. juni 2006 av spock84 Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 ok, da bare forlenger jeg ledningene litt da... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heheh, dagens! Noen, design meg en trådløs mikrofon som dere kan programmere til å virke i html! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heheh, dagens! Noen, design meg en trådløs mikrofon som dere kan programmere til å virke i html! 6239359[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg