Gå til innhold

--= Beklager all dritt-slenginga =--

benyhana3

Anbefalte innlegg

Jeg beklager all dritten jeg har oversvømt forumet med i det siste. Saken er at jeg er helt ny i disse forumene, og i begynnelsen synes jeg det var artig å vær litt "gæær'n" og slenge litt med leppa.

Forstår nå at dette forumet egentlig er ganske så genialt, og svært nyttig for alle surferne som kommer innom for å finne svar på spørsmål og sånn.

Håper dere "tilgir" meg, jeg lover å te meg heretter Drittslenging er ikke måten å skaffe seg respekt på.

Hilsen forums-brukeren tidligere kjent som "den sinte tegner'n" :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-09 14:52, skrev benyhana3:

Jeg beklager all dritten jeg har oversvømt forumet med i det siste. Saken er at jeg er helt ny i disse forumene, og i begynnelsen synes jeg det var artig å vær litt "gæær'n" og slenge litt med leppa.

Forstår nå at dette forumet egentlig er ganske så genialt, og svært nyttig for alle surferne som kommer innom for å finne svar på spørsmål og sånn.

Håper dere "tilgir" meg, jeg lover å te meg heretter Drittslenging er ikke måten å skaffe seg respekt på.

vel, det burde du ha tenkt på før! :mad:

tror neppe du er såesielt velkommen her nå lenger...!

10,- på at benyhana3 også blir utestengt! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-09 15:11, skrev MrA|:

Hva i **** har dette med skjerm og skjermkort og gjøre? :???:

riktig spørsmål er, "Hva **** har benyhana3 her på forumet å gjøre?" :evil:

tror du har driti deg hart ut, benyhana3..!

i allefal _jeg_ sier som han litt over meg, Glem det!

Lenke til kommentar

Hva med littegrann forgive and forget da??

At han var en sykt barnslig drittunge en stund betyr ikke at vi må være likedan..

Han kunne jo f.eks. gjort det lett for seg selv og tatt et nick som ikke hadde noe med det gamle og gjøre, og ingen hadde reagert, og da er vi jo like langt!!

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare overse drittslenginga han kom med da? Er jo ikke noe å bry seg om egentlig.

Hvis man er voksen nok,så skjønner man bare at det er noe en liten "terger" gjør for å provosere folk.

Kommer han med noe fornuftig får han svar,kommer han med noe dritt,så blir han totalt oversett.

Er vel straff nok og ikke svare på det han muligens trenger hjelp til engang i fremtiden :wink:

MiO

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-09 15:26, skrev PIIIpower:

Quote:

Den 2002-10-09 15:07, skrev              :

Glem det!!!

Skaff deg et brukernavn!

Han har brukernavn.. av en eller grunn har han greid og registere "blanks" som gyldig navn..

Se, du kan klikke på der brukernavnet skulle verdt..

Lenke til kommentar

Goebbels: joda, om han ikke hadde vært *elvetes frekk, kunne jeg ha tilgitt han, men etter den oppførslen han viste tilgir ikke jeg han, uansett hvor mye han har forbedret seg!

tenk deg en bank-raner som får 3 år i fengsel, men etter 4-5 dager slipper han ut igjen, politiet sier "du ser vel at han har forbedret seg? derfor tilgir vi han..."

nei, en får f*en meg stå for hva en har gjort!

Mvh, Jan Eik.

Edit: la til "Goebbels".

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-09 15:29 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...