benyhana3 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg beklager all dritten jeg har oversvømt forumet med i det siste. Saken er at jeg er helt ny i disse forumene, og i begynnelsen synes jeg det var artig å vær litt "gæær'n" og slenge litt med leppa. Forstår nå at dette forumet egentlig er ganske så genialt, og svært nyttig for alle surferne som kommer innom for å finne svar på spørsmål og sånn. Håper dere "tilgir" meg, jeg lover å te meg heretter Drittslenging er ikke måten å skaffe seg respekt på. Hilsen forums-brukeren tidligere kjent som "den sinte tegner'n" :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hmm. ser ihvertfall ut til at du har "voks" litt opp i løpet av kun kort tid, så kan man jo spørre seg om det i det hele tatt er mulig :???: :???: Velkommen som "seriøs" er du ihvertfall fra min side, men regn med litt sunn skepsis kanskje. :???: Mvh Goebbels Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Et bra tegn hadde jo vært at du hadde posta i rett kategori.. :wink: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 14:52, skrev benyhana3:Jeg beklager all dritten jeg har oversvømt forumet med i det siste. Saken er at jeg er helt ny i disse forumene, og i begynnelsen synes jeg det var artig å vær litt "gæær'n" og slenge litt med leppa.Forstår nå at dette forumet egentlig er ganske så genialt, og svært nyttig for alle surferne som kommer innom for å finne svar på spørsmål og sånn. Håper dere "tilgir" meg, jeg lover å te meg heretter Drittslenging er ikke måten å skaffe seg respekt på. vel, det burde du ha tenkt på før! tror neppe du er såesielt velkommen her nå lenger...! 10,- på at benyhana3 også blir utestengt! Lenke til kommentar
Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 14:52, skrev benyhana3:"Håper dere "tilgir" meg" Glem det!!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hva i **** har dette med skjerm og skjermkort og gjøre? :???: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 15:11, skrev MrA|:Hva i **** har dette med skjerm og skjermkort og gjøre? :???: riktig spørsmål er, "Hva **** har benyhana3 her på forumet å gjøre?" tror du har driti deg hart ut, benyhana3..! i allefal _jeg_ sier som han litt over meg, Glem det! Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Duer ikke tilgitt av meg!!! Dette kan rett og slett ikke tillates på et slikt Forum. Lenge leve Forumet Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hva med littegrann forgive and forget da?? At han var en sykt barnslig drittunge en stund betyr ikke at vi må være likedan.. Han kunne jo f.eks. gjort det lett for seg selv og tatt et nick som ikke hadde noe med det gamle og gjøre, og ingen hadde reagert, og da er vi jo like langt!! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=58135&forum=23 Lenke til kommentar
Eddi Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hva var det han Benny gjorde som var så fryktelig galt da? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvorfor ikke bare overse drittslenginga han kom med da? Er jo ikke noe å bry seg om egentlig. Hvis man er voksen nok,så skjønner man bare at det er noe en liten "terger" gjør for å provosere folk. Kommer han med noe fornuftig får han svar,kommer han med noe dritt,så blir han totalt oversett. Er vel straff nok og ikke svare på det han muligens trenger hjelp til engang i fremtiden :wink: MiO Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvorfor trengte du i det hele tatt og si at det var du som nettopp har blitt bannet? Du kunne jo _ungått_ det... Trenger ikke si unnskyld for alt! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 15:07, skrev :Glem det!!! Skaff deg et brukernavn! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 15:26, skrev PIIIpower: Quote: Den 2002-10-09 15:07, skrev : Glem det!!! Skaff deg et brukernavn! Han har brukernavn.. av en eller grunn har han greid og registere "blanks" som gyldig navn.. Se, du kan klikke på der brukernavnet skulle verdt.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Goebbels: joda, om han ikke hadde vært *elvetes frekk, kunne jeg ha tilgitt han, men etter den oppførslen han viste tilgir ikke jeg han, uansett hvor mye han har forbedret seg! tenk deg en bank-raner som får 3 år i fengsel, men etter 4-5 dager slipper han ut igjen, politiet sier "du ser vel at han har forbedret seg? derfor tilgir vi han..." nei, en får f*en meg stå for hva en har gjort! Mvh, Jan Eik. Edit: la til "Goebbels". [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-09 15:29 ] Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 feilposting (til de grader). dessuten er IKKE emnefeltet brukt nyttig med tanke på "dekorasjonene". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg