killabie Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Lurer på om ting kan ta skade av at man prøver å dra i gang pc når man har tatt ut batteri! Problemet er som følger, en kompis skulle resette bios til fabrikkoppsett (default). Tok ut batteri men glemte da å dra ut strømkabel. Trykte på powerknapp for å resette (ops).. Etter d, har han ikke fått signal til skjerm når han skal prøve å starte pc. Lurer på om noen vet hva som kan ha skjedd"!" Håper på svar snartest, da han kommer om 10 minutter, å jeg sa jeg skulle prøve å hjelpe! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 går fint å starte opp uten batteri hvis bios ikke sjekker batterispenning. men med en gang du drar ut kontakten så vil den glemme alt som er endret i bios og gå tilbake til fabrikkinstillinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 går fint å starte opp uten batteri hvis bios ikke sjekker batterispenning. men med en gang du drar ut kontakten så vil den glemme alt som er endret i bios og gå tilbake til fabrikkinstillinger 6235674[/snapback] Det kan jeg love deg er GANSKE KJEDELIG! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 på den gamle maskina mi, fikk jeg ikke starta opp uten batteri jeg.. fikk bare et lite blaff i viftene, men ikke noe mer.. og den starta opp fint da jeg bare satt inn batteriet. skal da nevnes at dette var et P3 system.. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Funka helt fint, satte i batteriet og fikk flasha bios på nytt. Da funka alt som det skulle. Men takk for replyes ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå