Gå til innhold

Problem med Sunbeam Rheobus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har også en svidd motstand på min rheobus.. den funker fint enda da, unatt at den går på 12v hele tiden pga feil effektforsterker.

Du burde sjekke effektforsterkerne, og muligens bytte dem.. og kansje bytte motstandene hvis de ikke virker, prøv å Ohm dem, tror dem skal være på 1mOhm..

er vel ett kjent problem på Rheobus det der.. brannfarlige greier

Lenke til kommentar

De kraftigste viftene jeg har er rated til 8,5W, skulle ikke være noe problem (selv med 2 - noe jeg ikke har brukt). Har kjørt flere vifter per kanal, men ikke så kraftige. Så vet ikke helt hvordan dette kunne skjedd. Når jeg plugger i strøm så begynner det å ryke og det gnister noe forferdelig - for ikke å snakke om lukta :yucky:

Lenke til kommentar
De kraftigste viftene jeg har er rated til 8,5W, skulle ikke være noe problem (selv med 2 - noe jeg ikke har brukt). Har kjørt flere vifter per kanal, men ikke så kraftige. Så vet ikke helt hvordan dette kunne skjedd. Når jeg plugger i strøm så begynner det å ryke og det gnister noe forferdelig - for ikke å snakke om lukta :yucky:

6235707[/snapback]

tror det er en feil med Rheobus jeg, for det var akkurat det som skjedde med min og..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...