ManagHead Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Denne er det jeg har fått problemer med som dere ser. Lurer på om noen ser hva som er gått galt, og evt. kan gi meg noen tips til hva jeg bør/må gjøre Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 uh hvor store/kraftige vifter har du brukt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 har også en svidd motstand på min rheobus.. den funker fint enda da, unatt at den går på 12v hele tiden pga feil effektforsterker. Du burde sjekke effektforsterkerne, og muligens bytte dem.. og kansje bytte motstandene hvis de ikke virker, prøv å Ohm dem, tror dem skal være på 1mOhm.. er vel ett kjent problem på Rheobus det der.. brannfarlige greier Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 De kraftigste viftene jeg har er rated til 8,5W, skulle ikke være noe problem (selv med 2 - noe jeg ikke har brukt). Har kjørt flere vifter per kanal, men ikke så kraftige. Så vet ikke helt hvordan dette kunne skjedd. Når jeg plugger i strøm så begynner det å ryke og det gnister noe forferdelig - for ikke å snakke om lukta Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 De kraftigste viftene jeg har er rated til 8,5W, skulle ikke være noe problem (selv med 2 - noe jeg ikke har brukt). Har kjørt flere vifter per kanal, men ikke så kraftige. Så vet ikke helt hvordan dette kunne skjedd. Når jeg plugger i strøm så begynner det å ryke og det gnister noe forferdelig - for ikke å snakke om lukta 6235707[/snapback] tror det er en feil med Rheobus jeg, for det var akkurat det som skjedde med min og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå