Gå til innhold

DVD + USB eller HDD opptaker?

Anbefalte innlegg

Har lyst på HDD opptaker, men da jeg kom over PACKARD BELL EDR2000 til 1400 på Elkjøp måtte jeg revurdere.

Den har USB inngang, noe som skulle tilsi at det skulle være mulig å koble til min eksterne harddisk og ta opp på og i det minste spille av film? Det gjør det jo lettere å se ting jeg har lastet ned siden jeg bruker den uansett til å oppbevare større mengder media (for ikke å snakke om at det blir billigere), men det skal vel ikke være så enkelt?

o Er det noen som har erfaring med denne modellen eller andre tilsvarende modeller?

o Kan jeg ta opp rett på disken eller må jeg nøye meg med å ta opp på DVD?

o Kan jeg i så tilfelle overføre dette rett på disken? Dette kan jo selvsagt gjøres på dataen, men det blir jo litt tungvindt.

o Dersom det skulle fungere, er det vesentlige fordeler med HDD opptakere som jeg går glipp av?

o Finnes det andre mer gunstige løsninger for å knytte en ekstern harddisk til TV (bortsett fra å koble TV'en til PC'en)?

Håper noen gidder å svare på dette innlegget!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den har USB inngang, noe som skulle tilsi at det skulle være mulig å koble til min eksterne harddisk og ta opp på og i det minste spille av film?
Det er vanligvis ikke så enkelt.... Hvis du laster ned bruksanvisningen så vil du finne følgende informasjon: "DVD-opptakeren støtter USB-flashstasjoner, USB-minnekortlesere og USB-kameraer som er kompatible med masselagringsklassen." og "Følgende formater kan spilles på enheten: *.MP3, *.WMA, *.JPG.". Endret av Mr D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...