Mr. ve Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvor lagres savegamsa på min modda xbox? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 hvis vanlig xbox (1): trykk memory (øverst), og så A igjen. så er save's a der. Du må være i vanlig modus eller hva faen det heter- Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvor lagres savegamsa på min modda xbox? 6235613[/snapback] Hva slags OS har du?? Uannsett du går inn i Xbox Orginal Dashboardet så går du på Memory og trykker A igjen så finner du de..! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er folk helt blåst? Ikke at jeg har peiling på hvor de lagres, men jeg tror i alle fall jeg i det minste har forstått spørsmålet. På hvilken partisjon, og i hvilken mappe finner han savegames, så han f.eks kan hente de ut via FTP? Ikke hvilken meny han skal klikke på i dashboard for å se savegames. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har over 400 savegames i Oblivion. Er det mulig å slette mange samtidig eller må jeg slette en og en? det tar jo 10sek å slette 1 vett. Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dersom det er stien du lurer på, som Trykkertor nevner, er det vel i E:\Udata. Ikke alle er like oversiktelige å finne fram i der Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Trykketor hadde rett.. Var jævla vanskelig og finne frem til den jeg skulle ha, men klarte det tilslutt! Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det letteste er jo og laste ned programmet fra http://xboxsaves.com/ og kopiere saver med det. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det letteste er jo og laste ned programmet fra http://xboxsaves.com/ og kopiere saver med det. 6253586[/snapback] funker dette på Ikke-Moddet Xbox også? altså legge savegames i en vanlig Xbox? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 wtf: har du en moddet 360?? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 det er jo snakk om oblivion, som ikke finnes til xbox. da må det være 360. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 det var bare stekri88 som sa at han hadde over 400 savegames til Oblivion, og trådstarteren hadde en moddet Xbox, ikke Xbox 360... og jeg kan ikke se at denne tråden ligger i Oblivion-underforumet... så... går det ann å sende Savegames til en XBOX(!!!) som ikke er moddet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå