enmannen Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Jeg har akkurat formatert og lagt inn win2k på nytt. Alt gikk fint, men når jeg skal brenne cd'r får jeg beskjed om at "ASPI manager not installed" Så fant jeg ut at secondary IDE-channel(dvd/brenner) kjører pio-mode! og jeg har ikke mulighet til å velge UDMA.(noe som jeg hadde før) Kan dette ha noe med den aspi tingen? Har jeg lagt inn feil IDE busmaster drivere? (Via4in1/win2k) Forslag mottas med takk! [ Denne Melding var redigert av: enmannen på 2001-12-09 15:04 ] Lenke til kommentar
house Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Hmmz.. hvis du er på mirc "efnet" så send en MSG til House^ så skal jeg sende deg en liten heftig sak som kalles "forceASPI" jeg kjører oxo win2k, men da du har lagt inn denne, så funker ASPIn perfekt... /msg House^ hallo... osv osv osv =) Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 takker! Jeg lasta ned forceaspi, og det problemet er løst. MEN brenninga er fortsatt ustabil/dårlig. Helt umulig å brenne cd'r 'on the fly' + at dvd spilleren ripper veldig sakte.. Kan det ha noe med at sec. ide channel står på pio-mode? Er det noe fiksfakseri med de IDE busmaster driverne jeg ikke har gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå