P__i__N Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Når jeg kobler til usb enheter til usb portene framme ifronten på pcen. så kommer det opp at windows kjenner ikke ijen enheten. usb device not recongnized. Når jeg går inn i device manager. står det unknown device. og windows har ingen driver installert til enheten. Prøver å oppdatere driveren. Men windows finner ingen driver. Noen som vet hva som kan jørs? veldig plagsomt at jeg må gå bak i pcen for å koble til usb enheter. Har og prøvt å leite itte drivere på msi sin hjemmeside. men finner ingenting. specs: Amd 64 3500+ xfx extreme gefocre 7900 gt geil dual channel 4x512 mb sata 200 gb sata 80 gb Hiper Type-R 580W Msi k8n Diamond hovedkort Windows x64 Endret 3. juni 2006 av P__i__N Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Forsøk nye drivere til hovedkortet(brikkesettet). Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Når jeg kobler til usb enheter til usb portene framme ifronten på pcen. så kommer det opp at windows kjenner ikke ijen enheten. usb device not recongnized.Når jeg går inn i device manager. står det unknown device. og windows har ingen driver installert til enheten. Prøver å oppdatere driveren. Men windows finner ingen driver. Noen som vet hva som kan jørs? veldig plagsomt at jeg må gå bak i pcen for å koble til usb enheter. Har og prøvt å leite itte drivere på msi sin hjemmeside. men finner ingenting. prøv å sette samme USB enhet bak, hvis du har noen porter bak. noen leverandører bruker USB 1.1 foran og 2.0 bak. hvis samme USB enhet virker bak og ikke foran så er det sikkert der problemet ligger..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå