Mann_Av_Gull Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har bestilt meg TT Tidewater. Har nemlig ett Voltmoddet 7800GTX 256MB Ram. Og bare med NV Silencer 5 rev3 har jeg sett at kortet er god for over 600MHz på 1.7 - 1.8 Volt. Men når tempen blir litt for høy så får man artifacts. Planen er å kjøre maks spenning på kortet med TT Tidewater og klokke så mye jeg kan. Jeg er ganske så sikker på at jeg skal greie over 600MHz ganske så stabilt. Noen synspunkter? Andre som har erfaring med denne kjøleren? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Folka med x1900 hadde visst veldig bra erfaring med den Sjekk x1900-tråden. Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) høy volt da.. vært oppe på 1.7 selv :!: btw.. har du voltmodda minnet? gtx takler ikke minne vmod så bra, de dør visst veldig fort.. imotsetning til GT Endret 3. juni 2006 av AmdTommy Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 høy volt da.. vært oppe på 1.7 selv :!:btw.. har du voltmodda minnet? gtx takler ikke minne vmod så bra, de dør visst veldig fort.. imotsetning til GT 6236788[/snapback] Nei, har ikke orka å voltmodde minnet. Det gir ikke allverden ytelse. Så da tror jeg at jeg driter i det. Iallefall om det stemmer det du sier her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå