Ingeborg4 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender:ja, slik at du kan få bursdag-varsler lagret så de kommer opp hvert år, og notater som kommer hver uke osv. -GPRS:ja -EDGE: nei -Email klient:ikke nødvendig Form: -Klapptelefon, evt. sånn som du skyver (slik som d500) -Vekt: sånn passe -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. fargeskjerm -Størrelse på skjerm. Har ikke noe å si, men vil ha skjerm på utsida av mobilen -Touchscreen: nei Pris: Så billig som mulig.. Helst rundt 1500 kr. Med abonnementsbinding: nei, men den kan være operatørlåst Diverse: -Merke: Ikke nokia -Kamera: ja, trenger ikke å være så bra. -Videokamera: gjerne -Symbian:nei -Infrarød port: gjerne. -Blåtann (Bluetooth): ja -Internminne: Må ha plass til noen bilder, spill osv. -Minnekort?: spørs hvor stort interminne er -MP3: hadde vært greit å ha, men trenger ikke -Radio: nei -UMTS: nei -Triband:nei -wLAN: nei - Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: Ganske viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sms, ringe. Også viktige med gode taster og at den er litt solid. Så på SE Z530i, men jeg syntes det virket som den kom til å gå i stykker med en gang, den var litt løs på en måte. Ellers virket det som en bra mobil, så kanskje en som ligner? Liker også mobiler med farger, så den ikke bare er grå... Håper på svar Endret 3. juni 2006 av Ingeborg4 Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) skjekk ut Samsung, de har mye bra klapp telefoner f.eks denne Lykke Til! Endret 4. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har også sett på Z530i, og den jeg så på virket veldig solid og fin! Abselutt en telefon som gir god valuta for pengene! 1400 uten abbonement Ellers så har du jo Z520i, forgjengeren, som ikke har minnekort. Samsun har mange gode kamskjelltelefoner også ja. E7** er veldig fine telefoner, som begynner og bli litt eldre. mEN HAR DU SETT PÅ w600I? God telefon til godt under 2000! Lykke til! Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Ble til at jeg kjøpte Samsung E340. Takk for all hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå