Reloader Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg henten min lille hvite Civic Dx for 2 uker siden. Den var klæsj orginal foruten om to små, men stygge 1000 - metringer i grillen! Jeg har sånn smått startet med å fikse denne opp, jeg har skiftet til RS pedaler, Rs girkula, og lakka håndbrekk håndtaket. Men dette er bare midlertidlig. Jeg skal kjøpe RS håndtak til håndbrekket. Har satt inn et par Sony 6x9 i hattehylla og noen små i dørene. Jeg kjøpte meg soting idag, den mørkeste jeg fant, med 4% lysgjennongamg. Fordi at bilen er hvit vil jeg tro det blir fett med kullsvarte vinduer. Bilen er forøvring en 1992 model, Honda Civic DX. Motoren er bare på 1.3 og har usle 75HK, noen som ikke gjør meg noe siden jeg ikke er så opptatt av fart. Men jeg tenker på å få en 1.5 motor i den om en stund. Akkurat nå tenkte jeg å gjøre noe med den utseende messig. Siden jeg bare er 18 år, og går på skole. Har jeg ikke den største pengeboka. Vet det finnes mye tøff styling til en Hatch Back. Noen som kan vise meg en rå men billig styling? Helst bodykit. Har noen Viper Rial felger på bilen, som jeg er godt fornøyd med. Bilder av bilen kommer så snart jeg har fått tak i kameraet mitt. Disse felgene jeg har. Tips mottas med største takk Kunne tenkt meg noen nye lykter, både foran og bak. Har tenkt på disse: Bak. Ellers kunne jeg tenkt meg dette. Og kanskje dette bodykitet. Noen enig, ikke enig? Kom med innspill. Endret 7. juni 2006 av Reloader Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvis du er ute etter billige bodykit kan du sjekke her. Wings West bodykit er på salg, så det er først til mølla Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 oy, der var det egentlig ganske fine priser! Lenke til kommentar
TKV Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 kan vi få noen bilder av bilen? Lenke til kommentar
Reloader Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 kan vi få noen bilder av bilen? 6240478[/snapback] Joda, bilder kommer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 oy, der var det egentlig ganske fine priser! 6240041[/snapback] Husk på at det kommer utgifter på lakk etterpå også da Endte med ca 15000 for bare frontskjørtet mitt. Skal aldri ha styling i hele mitt liv mer, er altfor dyrt. Lenke til kommentar
Reloader Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Er det noen som har tips til andre ting som kan gjøres med bilen min, som ikke koster så veldig mye? Bildene kommer senere idag Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er det noen som har tips til andre ting som kan gjøres med bilen min, som ikke koster så veldig mye? lettere når bildene dine kommer Lenke til kommentar
Reloader Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Er det noen som har tips til andre ting som kan gjøres med bilen min, som ikke koster så veldig mye? lettere når bildene dine kommer 6252225[/snapback] Sitter akkurat nå faktisk å laster dem opp, men Photobucket tar lang tid.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ser bra ut, men jeg ville fjernet ekstralyktene tror jeg. Lenke til kommentar
Reloader Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Joda, jeg skal gjøre det. Har bare ikke kommet så langt enna. Fikset på stereo anlegget, begynner og bli bra nå Nettopp bygget kasse til subbene, skal få trekt kassen, kjøpt kabler og koblet til Men når jeg tar bort ekstralysene så ser jeg for meg at det blir noen merker, kanskje tilogmed " avrevet " lakk der hvor festene til lysene har stått(?) Har og tenkt på å få omredet bagasjerommet (som såvidt er stort nok til anlegget) Med alimunuim look, noe ala de mattene man får for å ha i dørken på bilen.. Kommer flere bilder av prosjektene mine Første steg, anlegg / Bagasjerom: - Kjøpe kabler til anlegget. - Trekke om subbkassen. - Trekke om i bagasjerommet. - Kjøpe blått neon lys til å ha i bagasjerommet. - Koble opp anlegget. Har også sendt litt mail rundtomkring for å høre om de beste prisene på lykter og bodykit. Tror jeg har funnet det riktige, de lysene som visst over her. Synes de er nydelig, om de passer min bil kjøper jeg dem. Andre steg, utseende: - Fjerne eksisterende soting, og legge på ny ( Den som er på nå ble ikke så vellykket ) - Fjerne ekstralysene. - Få nye lykter bak. ( Vet ikke om jeg skal ha nye framme, liker dem som er der ) - Få tak i ett bodykit. ( Få klargjort det ) - Montere bodykittet. Tredje steg, intreør: - Nytt ratt. - Nye setetrekk ( Orker ikke kjøpe racing seter, blir for dyrt ) - Nytt håndbrekk håndtak ( Ble ikke så vellykket med lakkingen ) - Turtallsmåler ( Er faktisk ikke det i Dx'en ) Fjerd steg, motor: - Få tak i en 1.5 / 1.6 motor. - Montere den. Når bilen er helt ferdig skal den selges tenkte jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du ender nok opp med noen skrue-/festehull, ja. Lenke til kommentar
Reloader Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Du ender nok opp med noen skrue-/festehull, ja. 6261966[/snapback] Hvordan kan jeg få tettet disse? Har en slik lakkstift, til å lakkere smått med. Fikk det med bilen, orginal honda lakkstift, med orginal hvit farge. Jeg kan vel lakke med den? Men tette hullene med hva? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Pen bil! tips til lykter! Baklykter <-- Bestillt samme.. Frontlykter <-- Bestillt meg samme som jeg får ila et par dager, men de er svarte Styling? nei nei, senk så mye du klarer, og smell på no fete hjul! Lenke til kommentar
Reloader Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Pen bil! tips til lykter! Baklykter <-- Bestillt samme.. Frontlykter <-- Bestillt meg samme som jeg får ila et par dager, men de er svarte Styling? nei nei, senk så mye du klarer, og smell på no fete hjul! 6264873[/snapback] Har bestilt de baklyktene som jeg linket til lenger oppe Synes de er nydelige Men, det frontlyktene der va råe, hvor mye betale du i Norske Kroner for ett par av dem? Nja, har tenkt på ett bodykit iallefall. Men, noen som vet om skrue/festehullene? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Om det er plast finner du passende sparkel, sparkler og pusser osv. Deretter grunning,lakk og klarlakk. Lenke til kommentar
Reloader Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Om det er plast finner du passende sparkel, sparkler og pusser osv. Deretter grunning,lakk og klarlakk. 6266411[/snapback] Takk for alle svar Tenkte og ta noen bilder av subbene, forsterkeren og subbkassen. Kassa er ikke vidre pen for og si det sånn, men det er kun grunnkassen, uten trekk eller noe. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg handla front,baklykter og instrument skiver for ca 3700 inkl frakt fra usa fikk alt i dag, 7 dager etter det ble bestillt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) jeg handla front,baklykter og instrument skiver for ca 3700 inkl frakt fra usa fikk alt i dag, 7 dager etter det ble bestillt 6267828[/snapback] Det er billig! Edit: Til trådstarter, enderøret ditt kunne du ha byttet til noe mer fresht! Sier ikke at du skal ha 3" av den grunn ;p men noe litt finere Endret 8. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Reloader Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 jeg handla front,baklykter og instrument skiver for ca 3700 inkl frakt fra usa fikk alt i dag, 7 dager etter det ble bestillt 6267828[/snapback] Det er billig! Edit: Til trådstarter, enderøret ditt kunne du ha byttet til noe mer fresht! Sier ikke at du skal ha 3" av den grunn ;p men noe litt finere 6267917[/snapback] Joda, det skal fikses. Brodern skal sveise og ornde litt på bak enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå