Gå til innhold

[løst] Problemer med driver for Geforce Go 7400

ArchW

Anbefalte innlegg

Heisann, har en bærbar med Nvidia Geforce Go 7400. Bruker denne en rar type driver? Om jeg går til Nvidia sine sider og laster ned driver for geforce med Win XP osv, får jeg feilmelding om at driveren ikke fungerer for skjermkortet jeg bruker.

Driver cd'n som fulgte med har en Nvidia driver som fungerer, men er jo interessert i å ha en oppdatert versjon..

Endret av Nunya
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

De fleste laptop produsentene har si "egen" versjon av nVidia sine drivere, det er foreløpig kun noen få som er med på de driveren som nVidia har på nettsidene.

Skal du ha siste versjonen av nVidia driverene så må du legge inn en modifisert INF-fil.

Denne siden er flink til å oppdatere drivere, og legge ut INF-filer.

http://www.laptopvideo2go.com/

Anbefaler deg å bruke ForceWare 91.28

Lenke til kommentar
Hei!

De fleste laptop produsentene har si "egen" versjon av nVidia sine drivere, det er foreløpig kun noen få som er med på de driveren som nVidia har på nettsidene.

Skal du ha siste versjonen av nVidia driverene så må du legge inn en modifisert INF-fil.

Denne siden er flink til å oppdatere drivere, og legge ut INF-filer.

http://www.laptopvideo2go.com/

Anbefaler deg å bruke ForceWare 91.28

6235583[/snapback]

Skal man kopiere teksten i INF fila? Det kommer bare opp en haug med tekst? Hvor skal så dette inn?

Lenke til kommentar
Skal man kopiere teksten i INF fila? Det kommer bare opp en haug med tekst? Hvor skal så dette inn?

6238206[/snapback]

Du skal overskrive INF-filen som ligger i nVidia-driveren. Pakk ut driveren først selvsagt... :yes:

INF-filen inneholder bare tekst ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...