anon12234 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) hei, har litt problemer med en pc her. specs: Abit K8N SLI amd64 3700+ 2.2ghz 2gig twinmos pc3200 (CL3) Asus gforce 7600GT 256mb Spill som oblivion hakker på absolutt laveste oppløsning og grafikk. superpi kjører også treigt. har isntallert alt av drivere til både hovedkort og grafikk. har også problemer med å isntallere programvare generelt. MSN og 3dmark vil bla ikke isntalleres. får en rar feilmelding om at "Main Component error" el no superpi er svært ustabil, noen ganger kjører den på 1 minutt, mens det beste jeg har klart er 47sek. noe jeg også syntes er for dårlig. scorer 4262 3dmarks i 3dmark 05 Endret 5. juni 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Avslutt alle programmer du har kjørende.. kan være virus, eller ett program som bruker all krafetn til pc'en.. Ville formatert Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 pc er formatert i går..... har installert helt ny antivirus. cpu usage er 0 når den ikke brukes og 100% når jeg kjører superpi..... rart detta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå