Gå til innhold

Spillverket.no: Spillforum for de mest omdiskuterte FF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, støtter absolutt ikke forslaget. Det er minimalt med poster om Final Fantasy, så en egen kategori er vel mer eller mindre uaktuelt. Vi klarer jo ikke engang å holde noe særlig aktivitet i den eneste tråden som omhandler FF, så hvorfor i allverden skulle vi fått en egen kategori? Kategorier opprettes når det er slik at forum er oversvømt med innlegg om spillet, meg bekjent finnest det to tråder om FF som er relativt aktive, kaller du det oversvømmelse?

Lenke til kommentar
Nei, støtter absolutt ikke forslaget. Det er minimalt med poster om Final Fantasy, så en egen kategori er vel mer eller mindre uaktuelt. Vi klarer jo ikke engang å holde noe særlig aktivitet i den eneste tråden som omhandler FF, så hvorfor i allverden skulle vi fått en egen kategori? Kategorier opprettes når det er slik at forum er oversvømt med innlegg om spillet, meg bekjent finnest det to tråder om FF som er relativt aktive, kaller du det oversvømmelse?

6235786[/snapback]

Nei jeg sa jo at det ikke var så mange tråder om FF, men det er ikke så ofte det postes i HL forumet heller at det gjør noe. Tror mange kommer til å poste i et eventuelt FF forum. Du burde lese hele posten før du skriver.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hadde du sett hvor mange tråder det er totalt om HL hadde du forstått at FF er litt etter. Men når de nye FF spillene kommer kan det jo bli en mulighet :)

Lenke til kommentar

Man har da vitterlig hatt FF titler siden tidlig på 90-tallet, så jeg skjønner ikke akkuratt at vi plutselig skulle få en boost av at det kommer flere spill.

Og lighgningwolf, jeg har da lest hele posten din, hva var det jeg ikke skulle ha fått med meg? I Half-Life forumet er det 1680 poster, det finnes 20-30 poster om FF, du synest fortsatt du kan sammenligne det? Det forumet som har færrest poster er Total War forumet, men det har fortsatt mange ganger flere poster enn FF , og TW-forumet er vel faktisk i fare for å bli stengt.

Lenke til kommentar
Man har da vitterlig hatt FF titler siden tidlig på 90-tallet, så jeg skjønner ikke akkuratt at vi plutselig skulle få en boost av at det kommer flere spill.

Og lighgningwolf, jeg har da lest hele posten din, hva var det jeg ikke skulle ha fått med meg? I Half-Life forumet er det 1680 poster, det finnes 20-30 poster om FF, du synest fortsatt du kan sammenligne det?  Det forumet som har færrest poster er Total War forumet, men det har fortsatt mange ganger flere poster enn FF , og TW-forumet er vel faktisk i fare for å bli stengt.

6237626[/snapback]

Jeg sa vel strengt talt i førstepost at jeg vet det er få poster som omhandler FF så kommer du og sier og jeg siterer. meg bekjent finnest det to tråder om FF som er relativt aktive, kaller du det oversvømmelse? og som jeg nettopp sa så står det i mon første post at og jeg siterer igjen. Jeg vet at det ikke er alt for mange tråder om det.

Så egentlig er det uvesentlig om du har lest hele posten min feil tar du.

Lenke til kommentar

Hva er det du babler om? Greit, du vet at det ikke er særlig mange poster om FF, er du da enig at det ikke er nødvendig å åpne en ny kategori om FF? Man åpner ikke nye kategorier fordi enkelte brukere har lyst å se sit spill der, man åpner nye kategorier fordi spillet er masse diskutert på forumet, noe FF ikke er, ergo; ikke noe forum.

Lenke til kommentar
Hva er det du babler om? Greit, du vet at det ikke er særlig mange poster om FF, er du da enig at det ikke er nødvendig å åpne en ny kategori om FF? Man åpner ikke nye kategorier fordi enkelte brukere har lyst å se sit spill der, man åpner nye kategorier fordi spillet er masse diskutert på forumet, noe FF ikke er, ergo; ikke noe forum.

6240345[/snapback]

Ok nå gir jeg meg orker ikke starte en krangel pga noe så dumt som dette.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...