Evas Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Har kjøpt en fitness-DVD som kom i posten i dag. Når jeg setter den i CD/DVD-rommet, åpnes den i mitt brenneprogram Nero? Har prøvd å åpne den i Windows media player og i RealPlayer, men ingen av dem vil avspille den. Windows m. p. tilbyr dog å spille av likevel, men da kan jeg bare høre lyden. Når jeg går på egenskaper står det at filtypen er CDFS. Har en annen DVD som jeg plutselig heller ikke kan avspille. Det kunne jeg før. Har i mellomtiden fått Norton Antivirus, kan det ha noe å si? Blir kjempelykkelig hvis en har de viise sten. På forhånd tusen takk. Endret 3. juni 2006 av Evas Lenke til kommentar
Evas Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) PS. Leser en del om Ripping. Aner ikke hva det er, men er det noe som er relavant her? Endret 3. juni 2006 av Evas Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 du mangler antagelig kodeker for å få avspilt dvd'en.. prøv å laste ned vlc media player her: http://www.videolan.org/ den har alt som trengs for å få den avspilt innebygget hvis ikke må du sjekke om du har noe dvd avspillings software som fulgte med pc'en. feks: windvd, powerdvd... hth MrM Lenke til kommentar
Evas Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Bingo, der var'n! Tusen takk MrM Stort klem :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå