cybervision_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei, Jeg skal ordne til en PC med Windows XP for en menighet, og skal kjøpe en windows kopi. Går det bra at jeg kjøper den som privatperson og bruker den der, eller? Og for å kunne kjøpe OEM versjon så må jeg bare kjøpe en liten datadel til typisk 2 kr? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Ja på begge? Har ikke peil på lisenser og sånn... Og billigste pris på Windows home oem er: 770?? Endret 3. juni 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 OEM lisens går bra. Begrensningen på OEM er at den følger maskinen og kun kan brukes på den maskinen du installerer den på første gang. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja på begge ja Virker som 770 er billigst. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg kjøper ikke maskin, men skal ha Windows og ei veske, men må jeg kjøpe med noe annet småtteri? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg kjøper ikke maskin, men skal ha Windows og ei veske, men må jeg kjøpe med noe annet småtteri? 6238294[/snapback] Du kunne fint kjøpt kun programvaren også. Tidligere var kjøp av OEM-versjoner kun tillatt sammen med hardware av noe slag, men dette kravet er nå opphevet hos de aller fleste nettsjapper. I alle fall hos Komplett, hvor jeg nylig selv kjøpte en OEM-versjon av Windows - og ingenting annet. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Fint, takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå