Gå til innhold

Logitech Z-560 eller Altec Lansing 641

Anbefalte innlegg

Quote:

En pinne i rompa??? Ja, det er nok DET som er problemet. Blir det bedre hvis jeg røsker den ut tror du?

btw, har aldri hørt noen pc-høytalere som gir en "cerwin wega følelse"

Beklager, det var ikke meningen å fornærme deg. Jeg skjønte bare ikke vitsen med det du sa. For meg er det like (u)naturlig å be om hjelp til å velge høyttalere som om det skulle vært skjerm, mus, tastatur eller lydkort.

Og når det gjelder sammenligningen med Cerwin Vega: Det jeg mente var at selv om det ikke er så bra, så er det mer enn nok bass til at du ikke legger merke til det. Jeg er klar over at man vanskelig kan lage så ekstreme høyttalere til PC, men jeg prøvde å dra en parallell til visse karakteristika.

Hmm, Sirocco. Skal tro om du har hentet nicket ditt fra en viss høyttalerserie? Det er jo et godt alternativ for de mer nyanserte der ute.

swanky

[ Denne Melding var redigert av: swanky på 2002-10-09 21:40 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og Eskil87; med din musikksmak så vil Logitech tilfredsstille deg for lang tid framover.

1700 for det settet er en god pris. For meg var Altec et bedre valg, men jeg har en ganske annen musikksmak enn deg. Så bare kjøp de, prøv det hjemme, og så sender du det bare tilbake dersom det skulle være helt feil. Men jeg tror faktisk at du kommer til å bli fornøyd :smile:

swanky

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-09 21:39, skrev swanky:

Beklager, det var ikke meningen å fornærme deg. Jeg skjønte bare ikke vitsen med det du sa. For meg er det like (u)naturlig å be om hjelp til å velge høyttalere som om det skulle vært skjerm, mus, tastatur eller lydkort.

Du må nok prøve hardere hvis du vil fornærme meg. Tvert om, synes innlegget ditt var skikkelig morsomt :smile:

Quote:

Hmm, Sirocco. Skal tro om du har hentet nicket ditt fra en viss høyttalerserie? Det er jo et godt alternativ for de mer nyanserte der ute.

Du glemte visst en c. Sirocco er en billig pc-høytaler-serie, skal jeg tro informasjonen jeg fant om den på nettet. Scirocco derimot, er et nord-afrikansk naturfenomen...

Edit: Skriveleif

[ Denne Melding var redigert av: scirocco på 2002-10-09 22:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...