skylinepower Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Når er eller ikke er på nettet så kommer det opp hjemmsider som bare er hvite har funnet de i norton antivirus men norton får ikke slettet de. har Ad aware og spybot S&D Hvordan før jeg det bort? Hvordan før jeg maskinen til og raskere? Endret 3. juni 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
berxter Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Vi trenger detaljer; legg ut en logg fra HijackThis Bernt K Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Bruker du IE? Bruk heller Opera eller Mozilla Firefox <-- Min favoritt. Disse er mye sikrere. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Forsøkt å gjøre slettinga i safe-mode? Ofte kan slike filer være i bruk og umulige å slette når du booter vanlig. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Finner de i Ad aware men ad aware greier ikke og slette de, samme med northon antivirus Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 næi men korleis gjør jeg det da? det er ike min data så jeg er litt red for og gjøre det Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hehe, safemode er ikke farlig. Du bare driter i å loade unødvendige drivere. Når BIOS har gjort seg ferdig klikker du villmann på F8, dvs før windowslogoen kommer opp og begynner å loade. Så skal du få opp en meny der du kan velge Boot in Safe Mode. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Legg nå ut den HijackThisloggen; dersom det er en infeksjon hjelper det som oftest fint lite å slette enkeltfiler uten å ha skaffet seg overblikket først. Forresten; safe mode, norsk sikker modus (noen insisterer på å kalle det sikkerhetsmodus) kommer du til ved å nitrykke f8 under oppstart, og så velge safe mode. Bernt K Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 ka e HijackThisloggen`? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 *peke opp* les postene da vel. Og har du testa safemode nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå