Kasu Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Lurte på om det var noen andre her som hadde samme CPU-blokka og kunne legge inn et par bilder av hvordan de hadde festa slangen, eventuelt kommet med noen tips slik at jeg slepper å ødlegge hele sytemet mitt Jeg får det nemlig ikke til å funke uten at det nærmest spruter vann ut ved nipplene. Jeg har brukt de slangeklemmene som fulgte med, men de funker tilsynelatene ikke. Noen som har samme problemet? Ikke? Da kan du vel sende meg et bilde av hvordan du har gjort det da? Takk på forhånd S. E. Endret 3. juni 2006 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har samme blokka, og syntes det så litt merkelig ut på niplene ja. De er jo helt jevne og har ingen mothaker eller noe. Uansett, så brukte jeg egne slangeklemmer i rustfritt stål, slike orm klemmer som man skrur til med skrujern. Det funker helt fint.. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har samme blokka, og syntes det så litt merkelig ut på niplene ja. De er jo helt jevne og har ingen mothaker eller noe. Uansett, så brukte jeg egne slangeklemmer i rustfritt stål, slike orm klemmer som man skrur til med skrujern. Det funker helt fint.. 6236027[/snapback] Fått det til å funke nå jeg også, satte slangeklemmene midt på. Ble rimelig bra temp pa CPU nå, har satt inn Thermaltake Bigwater vannpumpe og radiatorer sammen med Mace4 på GPU og MCW6000 på CPU. Cpu-en med 1,55v@max load ligger ikke over 35 grader (rundt 32, 32) og mellom 20 og 22 idle. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har samme blokka, og syntes det så litt merkelig ut på niplene ja. De er jo helt jevne og har ingen mothaker eller noe. Uansett, så brukte jeg egne slangeklemmer i rustfritt stål, slike orm klemmer som man skrur til med skrujern. Det funker helt fint.. 6236027[/snapback] Fått det til å funke nå jeg også, satte slangeklemmene midt på. Ble rimelig bra temp pa CPU nå, har satt inn Thermaltake Bigwater vannpumpe og radiatorer sammen med Mace4 på GPU og MCW6000 på CPU. Cpu-en med 1,55v@max load ligger ikke over 35 grader (rundt 32, 32) og mellom 20 og 22 idle. 6237301[/snapback] Vi er heldige vi, som har fått tak i denne blokka før den forsvinner helt. Den er nemlig ikke i produksjon lengre. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har den blokka jeg også. Hadde det problemet med en gang, men stramma godt til på slangeklemmene så gikk det fint! Ekstremt bra blokk, kjøler veldig bra! (har nesten samme temps som deg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå