Gå til innhold

POLL: Hvilken bittorrent-klient er best?

Hvilken bittorrent-klient er best?  

174 stemmer

1. 1. Hvilken bittorrent-klient er best?

• Azureus
      48
    • BitComet
      23
    • BitLord
      9
    • BitTornado
      5
    • Opera's klient
      0
    • Originale klienten
      1
    • uTorrent
      81
    • Annen klient
      7

Anbefalte innlegg

Azureus, pga utseendet og plugins. Er big fan av safepeer :p om utorrent bruker mindre minne, betyr ikke noe. Men en sammenligning mellom utorrent og azureus på nedlasting av en 3gb fil, kom utorrent best ut.

så kanskje neste gang jeg formaterer blir det prøvd en annen klient ;)

6235510[/snapback]

Ok, men er det den eneste forskjellen? Personlig har jeg nemlig veldig liten tro på peerguradian-aktige konsepter, alt for lett å komme seg rundt.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det heter vel µtorrent og ikke utorrent.

6235694[/snapback]

Tipper de fleste er fullstendig klar over at det skrives µtorrent, men - meg inkludert - gidder ikke å finne frem til den underfundige µ-bokstaven hver gang man skal skrive µtorrent.

Skal du først være så nøye på det skrives det forøvrig µTorrent, ikke µtorrent.

Lenke til kommentar
det heter vel µtorrent og ikke utorrent.

6235694[/snapback]

Tipper de fleste er fullstendig klar over at det skrives µtorrent, men - meg inkludert - gidder ikke å finne frem til den underfundige µ-bokstaven hver gang man skal skrive µtorrent.

Skal du først være så nøye på det skrives det forøvrig µTorrent, ikke µtorrent.

6235744[/snapback]

Folk kan jo begynne å kalle det mikroTorrent, eller kanskje myTorrent (ser litt korny ut å skrive det som det uttales men, uttales jo ei heller lsik på engelsk).

Men tror kanskje utorrent er enklest alt i alt ja :)

AtW

Lenke til kommentar

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. ;)

Bruker uTorrent, Azureus klikket tulling...

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd både Bitcomet og Azureus før jeg landet på uTorrent. Bitcomet likte jeg ikke designet o.l. på. Ble for mye fjas. Etter det brukte jeg Azureus, det var egentlig ikke noe problemer med det.

Men etter å ha lest mye bra om uTorrent(her på foumet bla), endte jeg opp på den. Perfekt design og UI. Sammen med mulighet for RSS syns jeg rett og slett den er best. Jeg trenger ikke noe mer :) . Den virker også mindre ressurskrevende enn de to nevnte programmene.

Lenke til kommentar
At Azureus er systemkrevende er godt mulig, men har du en god PC så har det absolutt ingenting å si..
Bullshit! Hvorfor sløse bort power? Liker å ha en PC hvor man kan gjøre andre ting mens man laster ned, men det er kanskje bare meg? :mad: Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
At Azureus er systemkrevende er godt mulig, men har du en god PC så har det absolutt ingenting å si..
Bullshit! Hvorfor sløse bort power? Liker å ha en PC hvor man kan gjøre andre ting mens man laster ned, men det er kanskje bare meg? :mad:

6235937[/snapback]

hva er det man ikke kan gjøre mens man bruker Azureus?

kan både spille, se film og alt annet mens jeg laster ned.

eneste er at det går tregere å surfe, men det er jo fordi overføringene bruker mye av båndbredden.

Lenke til kommentar
Azureus :)

Nydlig program, skulle likt å sett en poll her også..

6235872[/snapback]

Spørs hvor mye ressurser det er snakk om, selv om jeg har 2 gig minne, så betyr ikke det at jeg uten videre kan kaste bort flere hundre MB uten konsekvens.

AtW

Lenke til kommentar

Utorrent er nok den beste aplikasjonen for å laste ned torrent filer for den gjennomsnittelige brukeren, bruker veldig lite ressurser og man kan fortsatt spille / photoshoppe etc.

Azureus bruker desverre litt mye ressurser og er java basert, så om du benytter deg av andre java programmer så kan du få litt problemer (Jalbum, wurmonline, etc) har selv opplevd at disse har enten hengt seg eller gjort noe helt sprøtt (Jalbum).

Jeg personlig bruker Azureus fordi jeg liker alle de ekstra små tingene man får der, bruker også peerguardian og safepeer pluginn, men er nok på utkikk etter en annen måte å dele filer på en mer sikker og kryptert måte.

Lenke til kommentar
Bullshit! Hvorfor sløse bort power? Liker å ha en PC hvor man kan gjøre andre ting mens man laster ned, men det er kanskje bare meg? :mad:

6235937[/snapback]

Herregud.. Som jeg sa " Om du har en god PC!"

Selv har jeg 3 GB RAM, så det er null problem for meg og mange andre..

Om du har en dårlig maskin vil du nok merke det, men det var ikke det jeg snakket om!

Lenke til kommentar

Vel, i Opera kan jeg ikke trykke den kombinasjonen. (Er en snarvei til mail)

Jeg bruker ABC som jeg liker veldig godt, men den bruker desverre en del RAM og GUI kan bli tregt ved stor last, men ellers liker jeg den godt. Det jeg liker best er at GUI kun viser informasjon linje for linje (og det er tonnevis av egenskaper å vise) for hver torrent og ingenting annet. Ingen grafer eller sidemenyer eller visningsalternativer o.l.

Lenke til kommentar

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. ;)

Bruker uTorrent, Azureus klikket tulling...

6235813[/snapback]

1k Takk :)

Lenke til kommentar
Vel, i Opera kan jeg ikke trykke den kombinasjonen. (Er en snarvei til mail)

Jeg bruker ABC som jeg liker veldig godt, men den bruker desverre en del RAM og GUI kan bli tregt ved stor last, men ellers liker jeg den godt. Det jeg liker best er at GUI kun viser informasjon linje for linje (og det er tonnevis av egenskaper å vise) for hver torrent og ingenting annet. Ingen grafer eller sidemenyer eller visningsalternativer o.l.

6236258[/snapback]

Prøvd Burst!? http://krypt.dyndns.org:81/torrent/

Veldig Tekst basert Utseende (hvertfall noen steder) :p

Endret av abze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...