Dante^ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Heisann.. Jeg kjøpte mej Xbox 360 for 4 dager sia no på elkjøp..Kom heim å rigga den opp og skrudde den på..Så satte jeg inni world cup spille og begynnte å spille..Etter ei lita stund så låste heile spille seg..Bilde fraus og ingen ting fungerte..Måtte bare skru av Xbox-en og starte på nytt..Og dette gjenntok seg heile tida når jeg spillte det spille..Så jeg tok først med meg heile Xboxen tebake å fikk bytta den i en ny en..Men det var samme problemet der..Prøvde et nytt spill til min 360 Condemed trur jeg det heite å det funker heilt bra.. Men så sku jeg prøve Fifa World Cup igjen på den ny innbytta xboxen min å etter en stund så låste heile drittn seg igjen..Så da tok jeg bilen å kjørte tebake med spillet og fikk byttet det i et nytt et..Kjøpte det samme spillet igjen for jeg er ganske gla i fotballspill..Men etter en stund igjen så skjedde det samme igjen:( Så no sitter jeg her å lurer på om dere har opplevd noe av det samme? Er ganske frustrert over ka jeg skal gjør om det er Xboxen elr spillet?? Håper på svar.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det virker til at du har fått en konsoll med feil på. Ta den med til butikke og få byttet den. Lenke til kommentar
Dante^ Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Har allerede bytta konsollen 1 gang å har bytta spille 2 ganger,å ingen bedring.. Veit ikkje ka ej skal gjør om ej skal bare bytte inn heile drittn å få pengane tebake..E skikkelig irriterende.. Har jo passe uflaks om ej he tatt 2 xbox 360 som er feil på da.. Lenke til kommentar
Dante^ Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Har no snakka med microsoft på telefon,var en svenske ej snakka med så var ikkje så lett å forstå alt,men han sa at i norge er det masse meir problem med xbox 360 en ka i sverige iallefall og det kan ha noe med strømforsyningen meinte han på så han abefalte mej å prøve ei anna stikkontakt faktisk.. Synst det hørtest litt rart ut men skal jo prøve..Noen av dere som har fått det samme svaret elr? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Plassering av strømforsyning kan ha noe å si, men jeg har aldri opplevd problemer med den, heller ikke med WOrld Cup 2006 spillet. Du har visst vært sinnsykt uheldig :/ Lenke til kommentar
Staal Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Faktum er at 360 maskinene har en utrolig dårlig kvalitet. Det er så utrolig mye feil med de at det er en skandale. Lever tilbake og krev pengene igjen. Vent til de eventuelt har fått orden på driten eller vent til PS3 kommer. Det er nok det smarteste. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har ikke hatt noen problemer med hverken maskinen eller FIFA WC. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kan være dårlige elektriske anlegg i norske hjem? 360en min har ikke frøse en eneste gang og strømforsyningen har vært tilkoblet samme kontakt siden jeg kjøpte den 2. desember. Aldri hatt problemer med boksen i seg selv eller med noen av de 9 spillene heller. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Faktum er at 360 maskinene har en utrolig dårlig kvalitet. Det er så utrolig mye feil med de at det er en skandale. Lever tilbake og krev pengene igjen. Vent til de eventuelt har fått orden på driten eller vent til PS3 kommer. Det er nok det smarteste. 6240183[/snapback] PS3 har litt kraftigere prosessor, 360 har igjen litt kraftigere skjermkort. Ingen med begge beina på jorden kan seriøst tro at PS3 kommer til å gruse 360, dette er en myte skapt av fanboys, og videreført av Se&Hør-vennlig litteratur. On topic: Husk at den nye 360-en også kan ha feil. Lenke til kommentar
schism Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Heisann.. Jeg kjøpte mej Xbox 360 for 4 dager sia no på elkjøp..Kom heim å rigga den opp og skrudde den på..Så satte jeg inni world cup spille og begynnte å spille..Etter ei lita stund så låste heile spille seg..Bilde fraus og ingen ting fungerte..Måtte bare skru av Xbox-en og starte på nytt..Og dette gjenntok seg heile tida når jeg spillte det spille..Så jeg tok først med meg heile Xboxen tebake å fikk bytta den i en ny en..Men det var samme problemet der..Prøvde et nytt spill til min 360 Condemed trur jeg det heite å det funker heilt bra.. Men så sku jeg prøve Fifa World Cup igjen på den ny innbytta xboxen min å etter en stund så låste heile drittn seg igjen..Så da tok jeg bilen å kjørte tebake med spillet og fikk byttet det i et nytt et..Kjøpte det samme spillet igjen for jeg er ganske gla i fotballspill..Men etter en stund igjen så skjedde det samme igjen:( Så no sitter jeg her å lurer på om dere har opplevd noe av det samme? Er ganske frustrert over ka jeg skal gjør om det er Xboxen elr spillet?? Håper på svar.. 6234372[/snapback] Jeg hadde nøyaktig samme problem. Men den frøys hver gang en kamp var ferdig og skulle loade inn menyen igjen. Kjøpte min xbox på realease dagen og har kun hengt seg opp 2-3 ganger før fifa wc. Etter mye prøving og feiling fant jeg til slutt feilen. Jeg hadde skrudd vekk musikken ved å tømme playlisten for å slippe den stressende drittmusikken. Ved å legge sangene til i playlisten igjen fungerte alt som det skal.... Forstå det den som kan Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Faktum er at 360 maskinene har en utrolig dårlig kvalitet. Det er så utrolig mye feil med de at det er en skandale. Lever tilbake og krev pengene igjen. Vent til de eventuelt har fått orden på driten eller vent til PS3 kommer. Det er nok det smarteste. 6240183[/snapback] Faktum er at 360 maskinene på ingen måte er av utrolig dårlig kvalitet... Andelen maskiner med feil ift produserte maskiner er så minimal at å kalle det skandale faktisk er en skandale... Lenke til kommentar
Dante^ Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Det skal jeg gjøre,men kan du prøve å beskrive litt bedre korsn jeg fjerner musikken o.s.v Ringte microsoft igjen å han sa jeg sku prøve å koble fra harddisken å alle andre ledninger å la den stå i noen timer å prøve igjen da..Er på jobb no men skal heim å prøve når jeg er ferdig.. Er skikkelig irriterende når spillet driver å fryser heile tida..Klarer nestn å spille en hel kamp men så frys d.. Har et anna spill som heter Condemed å det funker helt fint,ikke noe problem der.. Lenke til kommentar
Zanlex Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Null problem med Fifa WC til meg. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Faktum er at 360 maskinene har en utrolig dårlig kvalitet. Det er så utrolig mye feil med de at det er en skandale. Lever tilbake og krev pengene igjen. Vent til de eventuelt har fått orden på driten eller vent til PS3 kommer. Det er nok det smarteste. 6240183[/snapback] Synes nesten det er merkelig at du får holde på som du gjør. Du dukker opp i nesten hver eneste tråd om Xbox 360 for å fortelle andre hvor dårlig den er og at de heller burde vente på PS3 selv om det overhodet ikke har noe emnet å gjøre. Det er ikke noe faktum at 360 maskinene har en utrolig dårlig kvalitet. Det er ingen skandale. Trådstarter lurte på om det det var andre som hadde opplevd det samme, og om det kunne være spillet eller maskinen. Ditt svar hjalp han med ingenting. Hvis vil rakke ned på Xbox 360, kan du da ikke heller holde deg til de mange uttallige trådene som handler om Xbox 360 vs PS3? Så til trådstarter: .. Du kan ha vært en av de utrolig uheldige og endt opp med 2 fubar maskiner på rad, men det høres litt rart ut. Selv så har jeg ikke hatt noe problem med hverken 360'n min eller Fifa WC. Har du sjekket at du har alle kontakter bak på maskina godt sittende fast, at strømforsyningen ikke er ligge sånn til at den ikke for luft overhodet? Dr Peedee Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Vil bare si at FIFA WC var en stor skuffelse i forhold til anmeldelsene jeg har lest. Det er flust av bugs og mangler. Du kan f.eks. ikke fjerne den menyen med tactics nede på skjermen når du slår corner. dette gjør at du ikke kan se hvor du slår hen. Når du bytter en spiller er du nødt til å se hele byttet og kan ikke hoppe over det. Hvis du spiller turnering kan du ikke se neste laget du skal spille mot under fixtures, bare spilte kamper. Det går ikke an å lage en egen turnering. F.eks. hvis du er 8 kompiser som skal spille turnering kan du ikke lage en med bare åtte lag. du må velge ett lag hver og spille gjennom hele VM mot maskinen. I tillegg klikker det hele tiden når du spiller live. "Connection lost" får jeg hele tiden og dette er ikke fordi motstanderen stikker av Helt utrolig at det går an å slippe ut noe så stort drit. Null respekt for kundene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg kjøpte World Cup-pakken til Xbox 360 fordi jeg er glad i fotballspill og pakken var et mye bedre alternativ prismessig, men FIFA funket ikke, og det sto at det ikke var en gyldig Xbox 360 disc. Men spillet funket når jeg byttet det mot et nytt, så enten har du fått to dårlige spill, eller to dårlige xboxer. Dette er vel EA sin feil først og fremst når man ser hvor mange som har problemer med akkurat FIFA WC 06. Glad for at jeg kjøpte Oblivion i samma slengen. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hehe, alle god ting er 3, kanskje du er heldig og får en konsoll/et spill som fungerer! Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har et lignende problem med min. Da jeg spilte Road to World Cup (stort sett kun på Live) brukte det å fryse slik trådstarter beskriver, en gang i blandt. Har nå World Cup, har spilt 5 kamper på Live, og 2 ganger har spillet låst seg sånn at jeg måtte restarte xboxen (begge gangene var på uavgjort:p). Har ikke opplevd at Oblivion, Table Tennis, eller FN3 har kræsjet, kun Fifa RTWC og Fifa WC. Kun en gang offline (offlive?) har WC kræsjet, da fikk jeg merkelig nok en "disc unreadable" beskjed, selv om spillet var flunke nytt, og dvd'en ripefri og merkefri. Satte den i igjen, og restartet og alt funket. Bør jeg klage på xboxen min også, eller er det en tilfeldighet at begge fifa-spillene kræsjer ved spilling på live? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Har hatt maskinen siden 2. desember 05, og har ikke hatt noe problemer med den...fram til nå, da jeg kjøpte meg Fifa WC. Startet med at maskinen frøs kun i det spillet, men nå har det "smittet" over til andre spill. Så enten er det spillet som har føkket opp heile driten eller så er maskinen veldig ømfintelig mot bugs i spill slik at alt annet også går til helvete...Snakket akkurat med en hyggelig svenske på support, som skulle sende over en "kartong" slik at jeg får sendt den på service. Yey Endret 17. juni 2006 av fAight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå