Eddi Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei! Jeg har lenge sett på komplett.no at de har antatt at Hercules Radeon 9700 Pro kortet skulle komme den 10.oktober, men ser nå at de har utsatt det til den 31.oktober! Duste-komplett! Hvor kan jeg få tak i et slikt kort nå? Jeg orker ikke å vente lenger! [ Denne Melding var redigert av: Eddi på 2002-10-09 14:28 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 http://www.multicom.no De selger originalt ATI Radeon 9700 Pro skjermkort til "bare" 3199 kroner Lenke til kommentar
Eddi Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Hva med Hercules-versjonen da? Er det mulig å få tak i den i Norge nå? Og hva med Asus, kommer de til å selge noen Radeon 9700-versjon? Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 VIL DU HA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 grunnen til at komplett ikke får den inn før 31. oktober er at de partiet de allerede har fått er utsolgt. hercules funker akkurat like bra som ati, det er de som i hovedsak produserer ati kort i europe, sammen med crucial og club3d bl.a. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 multicom har hercules på lager,fort deg,de har tre igjen! http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 14:48, skrev Shrike:VIL DU HA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe. *knegg, knegg* :smile: Lenke til kommentar
benyhana4 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 HVORFOR GJØR DERE NARR AV EDDI FORDI HAN BRUKER STORE BOKSTAVER OG MASSE UTROPSTEGN!!??? DET ER VEL IKKE NOE I VEIEN MED DET!!!??? Lenke til kommentar
sviskEN Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 jeg har et radeon 9700pro kort no som jeg kjøpte hos absoluttdata.no d er et pov kort. menne er d noen som kan hjelpe meg med d? kortet gjør at alt låser seg etter en liten stund med ut2003 d er et nforce hk. har fjernet alt fra registeret og alle driverne e nye menne what tha fuck neida d vil ikke engang spille cs i mer en 30min any help? bare gjør narr dere men dere har ikke d kortet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå