-Logos- Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg kom for lenge siden over en artikkel som fortalte om hvor mange prosent av internett som blei brukt til feks torents vs vanlig nettsurfing vs andre nettjenester. Noen som har en ide om hvor jeg kan begynne å leite. Har prøvd å google litt men leiter etter riktige søkeord Endret 3. juni 2006 av mariunae Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Mener å ha lest for en tid tilbake at 60% av all trafikk var P2P-relatert. Dessverre husker heller ikke jeg hvor jeg leste det... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg vet ikke hvor man finner oversikt for hele verden, men her er i hvertfall trafikken for: Norge (NIX) Sverige (Stockholm GE) Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 takk:) men var ute etter å se hvor mye som faktisk blei brukt på nedlasting, evt andre ting! 60% P2P ja.. mer enn jeg gjetta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå