Panzerhansa Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg kommer meg ikke inn på enkelte sikre sider på internett Som enkelte bookmakere hjelper ikke å fjerne s i https i addressa slik som datan foreslår + at jeg kommer ikke inn på msn messenger pga sikkerhetsinnstillingene der står det at nøkkelport innstillingen er feil og/eller brannmurinnstillinger alt dette skjedde etter at jeg innstallerte windows live messenger beta takker for hjelp for jeg er blank har avinstallert betan og installert messenger 7,5 igjen men det funker IKKE + at jeg kommer meg ikke inn på msn explorer heller EDIT: tastleif EDIT 2 nok en tasteleif Endret 3. juni 2006 av Panzerhansa Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Hvilke nettlesere gjelder dette? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 alle!! opera firefox IE og jeg kommer ikke inn på MSN Explorer engang Lenke til kommentar
Puccifer Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Prøvd å skru av alle brannmurer? (også på ruter'n) Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) ja da får jeg opp sikre sider.. men jeg kommer meg fortsatt ikke inn på msn messenger pga sikkerhetsinnstillingene der står det at nøkkelport innstillingen er feil.. jeg skjønner ikke hva jegskal gjøre får å endre dette.. Endret 4. juni 2006 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 INGEN SOM VET? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå